23 Ocak 2012 Pazartesi

Haftasonundan kareler;

Herkese kocamaaaan bir Günaydın!:) 

Öncelikle belirtmek istiyorum aşağıda göreceğiniz tüüüüüm kıyafetler benim tasarımım ve el emeğimdir. :)


Cuma günü olduğum diş operasyonun arkasından haftasonu okadar kuvvetli ilaçlar kullandım ki hiçbir ağrı sızı hissetmedim. Normalde 2 saat oturduğumda hemen sırtım belim sinyal verirdi.. Eee ağrı hissetmeyince biraz dikiş işini abarttım sanırım:)

Mor şifon bluzumun malesef başına gelmeyen kalmadı. kolu ütüden yandığı için zor kurtardım.
Siyah dar kalem etek dolabımda olmasını istediğim parçalardan en önemlisiydi, nihayet dikebildim:)
Kimono; sürekli elime alıp geri bıraktığım bir parçaydı. Hala yarım bazı detayları var..
 Yanık turuncu olan suni deri bluz;  Butik için tasarladığım bir parça. Çok ama çok beğenerek diktim umarım sahibine boool mutluluk getirir:)
Siyah skinny pantolon: Kot giyinmeyi artık sevmediğimden dolayı skinny-taytlar daha hoşuma gidiyor..
Mini Pambe ceket: Burda detaylı yazısını bulabilirsiniz..
---------
Yanık turuncu Suni deri bluzum ve daha birçok tasarımımın yer aldığı kıyafetlere Eba design butikten (butik sayfası için burdan) ulaşabilirsiniz.
Adres: Galatasaray yokuşundan aşağı inip 2. soldan girdiğinizde hemen karşınıza çıkacaktır..

Sendromsuz Pazartesi geçirmeniz dileğiyleee:)

Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

suhuba dedi ki...

Hepsi çok güzel gözüküyor. Ellerine sağlık.

SED dedi ki...

ayy o yanık turuncu ve yakasındaki inci detayları beni benden aldııı.. diğer iki siyah parçaya da bayıldımm!! skinny pant.un kumaşı ne Cansu Abla?
öpüyorum, Sevgiler..

darkolivee dedi ki...

eline sağlık canım...

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

suhuba ; çok teşekkürlerrr:)

SED; gümüş boncuklar var cnm inci değil:) kreple jarse arası bişe tam olarak anlayamadım bende hafif esnek:)
darkolivee ; çok sağol tatlım:)

 
©desing by Cansu ASLAN