14.01.2012

İşte benim Dikiş masam ve Makinelerim:)

Geçtiğimiz Haziranda kendime doğum günü hediyesi olarak aldığım dikiş makinemi sizinle tanıştırmadığımı farkettim:)
İşte benim Sinbo'm.. vee azcık ucundan görülen overlok makinem..

Masamın üzerinde çok çok az şey bırakmaya dikkat ediyorum. 
Gözlük kullanmadan dikiş dikemiyorum artık hemen göz numaram etkilenip başım ağrımaya başlıyor
Tabi birde misss gibi kokan mum yakıyorum ki ruhumda dinlenebilsin..
Masamın altındaysa bobinlerimin hepsini koyduğum koca bir kutum, kurdele-lastik-tela-boncuk sepetlerim ve Kutusuna kaldırdığım Singer makinem var..

Dikiş makinesi alacaklara birkaç özet bilgi vermek istiyorum.
Benim ara ara hala kullandığım bir singer makinem var (Yoknaz). Fakat daha seri ve sessiz dikmesi haricinde hiç bir iyi yanını göremedim..

Sinbo biraz yavaş ve sesli dikiyor. Ama beni hiç yarı yolda bırakmadı şuana kadar.
Singer için aldığım dikiş ayaklarını yada iğnelerini rahatlıkla Sinboda kullanabiliyorum. 
 {Yalnızz şunu belirtmek istiyorum. Ben singerin eski modellerinden biri olan yoknaz'ı kullanmıştım. Yeni makineleri hakkında bir fikrim yok bu nedenle bunu öncelikle dikkate almanızı isteyeceğim.}

Sinboda sadece 2 model var ve ikiside hemen hemen birbirinin eş değerinde.
Ben bu makinemle bir ömür idare edebilirim(bozulmazsa).  Çünkü nakış,işleme yapmıyorum..
Sesli - sessiz dikmiş çok önemli değil benim için..
Overloğumunda olması benim dikiş makinelerinde ki beklentilerimi azaltıyor..
Sorunsuz olsun ve kullanımı kolay olsun diyorsanız  Sinboyu öneririm. Müşteri hizmetleri çok ilgili..
overlokla ilgili yazım burda.
Bu arada;
İlerde sesinden rahatsız olursan ne alırsın diye soracak olursanız tercihim; Singer Confidence olur..

Öpüldünüzzzz 

14 yorum:

irem dedi ki...

biz Singer kullanıyoruz senelerdir aralıklarla değiştirip üst modellerini alarak ama çok çok memnunuz diyemeyeceğim malesef, biraz nazlı kendileri malesef, biraz sık arıza çıkarıyor Sinbo önerini dikkate alıp inceleyeceiğim makineleri ;) yalnız birley söylemeden edemeyeceğim çok düzenlisin bizim dikiş masasını görmen lazım ;)

darkolivee dedi ki...

inanırmısın şu anda internetten dikiş makinası araştırıyordum :))
bu öneririni dikkate alıcam canım,

sevgler...

Nani'nin Günlüğü dedi ki...

bend ebır makına almak sıtıyorum eger siz memnunsanız ve fiyatı uygunsa almayı düşünüyorum:)benıde zıyaret edersenız sevınırım daha cok yenı sayılırım yayınlarımla sevgıler:))

tutti dedi ki...

merhaba

yenilenen bloguma beklerim:)ve tasarladığım ürünleri görmeye beklerim

http://pmkskr.blogspot.com/

asmabahce dedi ki...

Dikis makinalarina bayiliyorum, insan her kiyafetine her seyi ekleyebilir:)

Moda Kulisi dedi ki...

bende de bu dikiş makinasından var. sinbonun bu makinesi overlok yapıormu biliormusun. ben kumasların kenarlarına bır cozum bulamadım. bilgi verirsen cok sevınıırm canım

Ololi dedi ki...

Ben Pfaff 1042 kullanıyorum. Hediye olarak gelmişti. Şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadım. En kısa zamanda da bir overlok makinesi edinmeyi umut ediyorum :)
Masanın düzenine ben de hayran kaldım bu arada. Benimki darmaduman oluyor genelde ;)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

kızlar çok teşekkür ederim aslında dikiş dikmiyorken bukadar düzenli birde dkiş anını görmelisiniz:)

Moda Kulisi hayır yapmıyor.. :(
Kumaşın kenarına kısa adımda zigzag çekip tam bitiş hizzasından kesersen kumaşın atmaz.. yada en kolay çözümü için bitane sürfile makası alabilirsin. kumaşı zigzag şeklinde kesiyor kumaş atmıyor. en basit yöntemi bu sanırım..

civciv dedi ki...

kesinlikle ama kesinlikle PFAFF diyorum.

SÜRPRİZ MUTFAK dedi ki...

Merhaba Cansu,overlok makinan nedir memnunmusun, marka fiyatını paylaşabilirmisin

Rainbow Gatherer dedi ki...

dikiş dikenler için resmen bir vaha olmuş :)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Teşekkür ediyorum kızlar yorumlarınıza:)

Markası ACME.. babamdan bana hediye o nedenle fiyatını bilmiyorum:)

kedicibasi dedi ki...

merhaba overlocktan memnunmusunuz

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

evet memnunum yazıda detaylı anlattım..

 
©desing by Cansu ASLAN