12.01.2012

Overlok Farkı

Herkese merhabaa! öncelikle beni twitter'da hiiiiç yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim:)
Sizlerden gelen sorulara cevap olarak 'overlok' kullanımıyla ilgili görselli kısa bir bilgi vereceğim
Overlok makinem ACME. 
Çok çok memnunum..
Fiyatını soruyorsunuz ama malesef hediye olduğu için bilmiyorum:(
Overlok; (kaba haliyle anlatıcam)Bir yandan kumaşı dikip diğer yandansa fazlalığını keserek temiz dikiş yapmamıza yarıyan bir makine..
Ben sizlere göstermek açısından önce dikip sonrasında overlok çektim ki o anı benim gibi yaşayabilin diye.
Saçak saçak olmuş kumaş, dikerken sürekli kumaşın atması gibi deli olmanızı sağlayan birçok neden overloktan sonra hooop diye kayboldu gördüğünüz gibi:)


Hem yapması zevkli hemde çok temiz olarak dikiş dikebiliyorsunuz
Tabi yanlış anlaşılmasın
Temiz kısım sadece kumaş için geçerliii
Yoksa masadan kalktığınızda yerler hiiç temiz olmuyo:)


Öpüldünüzzzz 

11 yorum:

tutti dedi ki...

merhaba:)

overlogunun markası nedir acaba?

Acemi terzi dedi ki...

hayallerimi süslüyor bir overlok makinesi. mezuniyet hediyesi olarak bana alan olsun diye dua ediyorum:) güle güle kullan canım sevgiler
merve
acemiterzi.blogspot.com

mine dedi ki...

cansucum çok teşekkürlerr bnm bir dikiş makinem var peki overlok makinesi ortalama (işimizi görecek kadarı) ne kadardır???

ÖZ MODİSH dedi ki...

Temiz dikiş yapabilmek için dikişte overlok çok önemli,yerlerdeki durumu aldırış etmemekte:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

tutti ; ACME kullanıyorum 3 iplikli :)
Acemi terzi; sen paranı biriktir kendine hediye al canım en güzeli oluyo o zaman:)

mine ; bu bana hediye tatlım ama kullanmayı öğrenmeye gittiğimde adam sen 1 sene sonra gel sana son model 5 ipliklisini 300'e veriim demişti yuki markalıydı canım fiyatını bukadar biliyorum. ikinci el bi sor istersen onlar daha uygundur

ÖZ MODİSH ; katılıyoruum:)

SED dedi ki...

canımmm çok güzell dee ya ben şey merak ettim bu hoş renkli kumaştan neler yapcan yine?? :)

fashion Ra dedi ki...

pislikten dikişten soğudum :))

lamassu dedi ki...

acme 3 iplik makinanızdan memnunmusunuz? internette uygun buldum ama alırsak kullanmayı nerde öğrenicez?

suhuba dedi ki...

Valla süpermiş. Almak lazım. Hazır gibi yapmış.

jewel dedi ki...

merhaba.
ben de aldım bu makineden ama ipliklerini takamıyorum :(
günlerdir duruyo masada. ipliklerin görünümünü içeren bi fotoğraf paylaşsanız da nemalansak ya :)
kitapçığı yetersiz, internette bilgi yok pek.. mağduruz. :)
bu arada, harika şeyler dikmişsiniz, ellerinize sağlık.

Bir Dilek dedi ki...

Canım, benim de acme overlok makinem var; ama daha istediğim sonucu alamadım. Düzgün bir dikiş elde edemiyorum, bazı yerkeri bol kalıyor. İplerin gerginlik ayarlarını yapamadım galiba. Bununla ilgili bir post hazılar mısın?

 
©desing by Cansu ASLAN