1 Şubat 2012 Çarşamba

Asimetrik Bluz & Skinny

Fotoğraf çektirmenin bukadar zor olduğunu yüzümü gizlerken farkedememişim.
Hele gülsem mi gülmesem mi kararsızlığı çok fena:)
Bu kararsızlık bazı resimlerde belirince azcık kırpmak zorunda kaldım:)


 Geçen haftasonu ve bu haftasonu diktiklerimi kombinleyerek giyindim dün. 
Dışarda dizboyu kar olduğu için skinny pantolon kurtarıcım oldu. Hem bacağımı sıcacık sardı hemde esnek olduğu için gün boyunca çok rahat hareket edebildim.
Tabii bu resimler evden çıkmadan önce kapımızın önünde çekildi.
Akşamı eve dönerken kendimi karların içine bıraktım. hopladım ,zıpladım ,vıjjjjttt diye kaydım,göbek deliğime denk gelen kar birikintileri içierisinde yürüdüm:)
Çoraplarımın içine kadar kar girdi ama gene çok mutluydum:)

Bluz-Skinny: Cns'design by Cansu ASLAN

Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

CREATIVE MIND dedi ki...

waooo..superb my friend ~
Have a nice day!

SED dedi ki...

ayy tatlım çok hoş bir kombin olmuş! baştan aşağı siyahı herkese pek yakıştıramıyorum cenazeye gidiyormuş gibi oluyor.. ama seninki çok şık olmuş! kırmızı ruj da şahane ;)

designbyeda dedi ki...

biiliyordum bu kadar şık duracağını..dikiş ne harika birşey değilmi Cansu'cum? bütün kombin senin elinden çıkma, gurur verici birşey..

Fashion design by CnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

kızlar beğenmenize çok sevindim:) Teşekkür ederiiim:)

 
©desing by Cansu ASLAN