6.02.2012

Payetli Elbise




Haftasonu hem iyi hemde çok üzücü şeyler yaşadım..
İlkokul arkadaşım evlendi. 13 yıl aradan sonra ilkokul arkadaşlarımla buluşmak çok güzel bi duygu oldu.
Hepimiz değişmişiz ama sanki uzun zamandan beri hep arkadaşmışız gibi.. ilkokulun bende yeri ve öneminin büyük olmasının en önemli sebebi İnci hocamdı. Onun bana kattıkları,öğrettikleriyle burdayım bugün..
Bu mutluluktan sonra eve geldiğimde Amcamı kaybettiğimi öğrendim.
Hep diyorum sağlık,sağlık, sağlık diye.. 
Daha gençti. 54 yaşındaydı..
Çok severdim. Çok üzüldüm.. 
Geride kalanlar için daha zor gerçekten ölüm. 
Bunu anladım..

Elbise:Koton

Öpüldünüzzzz 

12 yorum:

MadamB Fashion dedi ki...

Başın sağolsun canım.

suhuba dedi ki...

Böyle durumlar çok kötü... Başın sağolsun canım. Hakikaten gençmiş.

darkolivee dedi ki...

hayat böyle tatlım yaa, bir şekilde devam ediyor, üzülerek sevinerek... hepsine ayak uyduruyoruz... Başın saolsun...

payet elbise yazında bende sen diktin sandım :) aştın kendini diycektima am dikilebilir yani sen daha güzelini dikersin hatta :))
çok yakışmış...

sevgiler

fashiONözge dedi ki...

canımıniçiii çok üzüldüm,başınız sağolsun,sizlere uzun gün ömür nasip olsun....

designbyeda dedi ki...

canım başınız sağolsun.Allah sabır versin..

chfashiontrend dedi ki...

hayat bazen çok zorlaşabiliyor...başın sağ olsun canım..sevgiler

SED dedi ki...

canım elbiseyi ben, sen diktin sandım..

aynen sağlık başta g eliyor her zaman! Allah mekanını cennet etsin, başınızı sağolsun.. :(

eDda dedi ki...

BAŞIN SAĞOLSUN CANIM =/

http://eddamy.blogspot.com

fashionisable dedi ki...

başın sağolsun canım benim

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

herbirinize tek tek teşekkür ederim kızlar..

pembe fiyonk dedi ki...

başın sağolsun canım.allah geride kalanlara sabır versin

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

sağol canımm

 
©desing by Cansu ASLAN