26 Şubat 2012 Pazar

Puff kollu ceket

 Son zamanlarda ceket-trençkot-manto üçlüsüne merak sardım. elime hangi kumaş geçerse geçsin ilk iş olarak ceket kalıpları arayışı içine giriyorum.
Bu kumaşımı çok severek aldım hemde tamamını 2TL'ye. kalıbı kumaşa uydurabilmek için epeyce uğraştıktan sonra sadece 6 cm kumaş artırarak bitirdim. miilimetreleri bile hesapladım. şaka gibiydi:)
düğmeleri şimdilik iğnelerle tutturdum. toplam 6 tane düğme olacak. Astarlama işini hafta içine bıraktım.
İlik açmadan üstte düğme diksem içtende çıtçıt mı diksem diye düşünüyorum.
Son zamanlarda bu trençkotumdan sonra en sevdiğim model bu oldu.
havalar biraz daha ısınsada artık baharlık kıyafetlerimize dönsek

Öpüldünüzzzz 

16 yorum:

denizkabugu dedi ki...

güzel olmuş iyi günlerde kullan, bu modelden bende manto dikmiştim

fashionisable dedi ki...

eline sağlık canım çok güzel olmuş güle güle giy :)

http://fashionisable.blogspot.com/

mihrican dedi ki...

güle güle kullan, çok güzel olmuş...

keskin makas dedi ki...

çok çok güzel olmuş eline sağlık güle güle kullan

AHLâM'DaN dedi ki...

bu fiyata harika şaheserler çıkmış ortaya..ellerin dert görmesin

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

denizkabugu ; evet bende düşünüyorum daha kalın bi kumaşla montu. çok teşekkür ederim

fashionisable ; çok sağol kuzum

mihrican ; çok sağolun

keskin makas ; teşekkür ederim beğenmenize sevindim

AHLâM'DaN ;çok çok teşekkür ederim içtenliğinize..

ÖZ MODİSH dedi ki...

Giyimde düğmelerin etkisi büyük birden değiştiriyor.Bence alttan çıt çıt daha iyi.Ceketini iyi günlerde kullan:)

want more fashion dedi ki...

cok güzel olmus bu ceket !! iyiki almissin o kumasi ne kadar güzel degerlendirmissin !

j.d. dedi ki...

Ne güzel ayarlamışsın, artık iyice pro oldun sen zaten ;)

chfashiontrend dedi ki...

çok güzel ve yaratıcı olmuş canım ç...bu arada manken satın almak istiyorum nereden alabilirim ?onlıne satış yapan bir yer var mı acaba ?bilgi verirsen sevinirim tatlım...sevgiler

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok guzel olmus rengi ve dugmelerini begendim en cok-gule gule giy =)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

ÖZ MODİSH; evet kesinlikle katılıyorum. sadece düğme içinede çıtçıt dikmeye karar verdim:)

want more fashion; çok sağol canım başka renklerinide bulsam alcaktım da yoktu

j.d. ; canım benimm daha çoook fırın ekmek yemem lazım bildiklerim çok çok az ama çok teşekkür ediyorum beni böyle görmene

chfashiontrend ; istersen sahibinden.com'a bi bak hepsinden daha uygun orda bulursun. eğer istanbuldaysan ben online yerine eminönü/tahtakaleye bakmanı tavsiye ederim.
http://bit.ly/zEEAmT bak bu adreste 50TL'ye var.. çok bilmediğim bi konu olduğu için umarım yardımcı olabilmişimdir.

Rainbow Gatherer ; çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim

beyaz düşlerim dedi ki...

harika olmuş yaa çok beğendim

http://beyazduslerim.blogspot.com/

aynur duguk dedi ki...

çok güsel ellerine sağlık :)
sevgiler...

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

beyaz düşlerim ; çok teşekkür ederim:)

aynur duguk ; sağolun:)

Cosmokedi dedi ki...

tebrik ederim ceket dikmek kolay iş değil başarmışsın. eline sağlık bende yeni yeni dikmeye çalışıyorum gezerken bloguna rastladım çok güzel bir blog:) benim için daha ceket şort dikmek hayal:))

 
©desing by Cansu ASLAN