19 Mart 2012 Pazartesi

Picasa "Depolama alanı" sorunu! - {Çözüldü}

Bugün bloguma görsel yüklerken picasa kotamın bitmiş olduğunu öğrendim.
Blogunuza kumanda panelinden eklediğiniz görselleri google sadece 1GB'lık kısmını ücretsiz sunuyor.
Benim gibi kotanız bittiğindeyse 20GB Yıllık 5$'la picasa depolama alanını yükseltme seçeneği sunuyorlar.
Bunu deneyen varmı aranızda? 
Flickr biraz uzak bi seçenek gibi geldi çünkü flickr'ın kendi sitesine tek tek görselleri yükleyip sonra url kopyalayarak bloguma ekleyebiliyormuşum.
Ben biraz bu konuda kolaycıyım sanırım:)
Picasaya devam etmek istiyorum.. 
Yardımcı olabilecek varmı aranızda?

Ekleme: Yıllık 5$ karşılığında 20GB depolama alanı aldım. Ödemeyi kredi kartıyla istiyorlar. En geç 24 saat içinde picasa hesabınıza yüklüyorlar..
Yardımları için Tuğçeye{Bal gözlü kız} çok teşekküler!
Önemli detaylar olursa ihtiyacı olanlar için bu yazıya eklerim.


Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

balgözlükız dedi ki...

birşey diil canımmm :)

SED dedi ki...

tatlım photobucket.com var benim bildiğim.. ingilizce ama ücretsiz :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

balgözlükız ; mucxxx

SED ; hallettim cnm sağol

elif ekşi dedi ki...

teşekkürler depolama için

 
©desing by Cansu ASLAN