25 Mart 2012 Pazar

Gingham scrubs

Bildiğiniz gibi Veterinerlik okuyorum. E hal böyle olunca okulda zorunlu olarak uymamız gereken kurallar oluyor. Bunlardan 1.si önlüksüz dolaşamıyoruz.
Sade renklerden sıkılıp desen arayışı içine girdikçede elime geçen kumaşlardan hemen bitane scrub dikiyorum:)
Geçen sefer diktiğim modeli azıcık daha bollaştırıp üste 1 cep ekledim. 


Özellikle hekimlik okuyan ve böyle önlük ihtiyacı olanlar için çok güzel planlarım var ilerde..
Şimdilik bi blog açtım ama daha düzenlemelerini yapamadım.
Kumaşlarımı alıp dikmeye başladığımda yeni yeni modeller sizler için sergilenecek


Scrub: Cns'design by CANSU ASLAN

Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

Süm dedi ki...

Ne kadarda guzel dusunmus ve dikmissin, ortami bozmadan kurallara karsi gelmeden kndine bnzetmek bu olsa gerek! Daha da gelistirirsin umarimm:)

Blogumda cekilisim var, beklerim:)
birdilimportakal.blogspot.com

want more fashion dedi ki...

ne kadar seker bisi buuuu =)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Süm; çok teşekkürleeer:)

want more fashion ; sağol canımmmm:)

 
©desing by Cansu ASLAN