28 Mart 2012 Çarşamba

Mezuniyet


Mezun olmaya yaklaştıkça tatlı stresler sarıyor insanı. Bu aşamada "diktirmek-satın almak" karmaşası içinde olmak karar vermemi zorlaştırıyor..
Özellikle kırmızı önden arkaya uzayan modeller hoşuma gidiyor. Fakat mini olanlar da inanılmaz şirin! 
Balık modellerse çok zarif..
Araştırma dosyasını açıyoruuum:)

Hem düğün sezonunu açtığımıza göre belki sizin işinizede yarayabilir:)

Bulduğum fotoğrafları anında pin'licem:) Pintrest davetiyesi isteyenler bana mail atarlarsa onlara hemen davetiye göndereblirim. Tüm bilgilerim yanda yazıyor.


Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

SED dedi ki...

tatlım bende en üsteki kırmızı gibi görünen modeli çok beğendim.. Gerçi senin boyun kısa değil normal ama miniler boyu olduğundan kısa, uzun boydan elbiseler de olduğundan uzun gösterir biliyorsun.. Seçimini yaparken bunu da göz önünde bulundur bence, kolay gelsin.. öperim :)

mihrican dedi ki...

wooooowww hepsi birbirinden şık amaaa en çok dore rengi olanı beğendim.

BonBon dedi ki...

Tatlım beni de aynı telaş sardı ama elbise bakmaya bile vaktim yok napıcam bilmiyorum

fashionisable dedi ki...

kırmızı olsun ya benim özel günler için favori rengim sana da çok yakışır arkadaşım :)

Laura dedi ki...

Beautiful post and great blog! Would you like to follow each other?

 
©desing by Cansu ASLAN