4 Mart 2012 Pazar

Polkadot scrubs

Gün içerisinde zorunlu olarak takım önlük giyindiğimiz için sadelikten çıkıp biraz değişiklik istedim.
Elimde puantiyeli kumaş varken 3 saatlik bi çalışmayla bitirdim.
Etiket ve ceplerini de makineye çekersem bi giymesi kalacak:)

Bu hafta kumaş almaya gidersem köpekli,kedili,inekli kumaşlar istiyorum. Çok aradım ama bulamadım:(
Eğer bulursanız bana ulaşın olur mu?


 Önlük dikmek çok zevkliymiş. artık beni kimse durduramaz bide hayvanlı kumaşlarımı alınca ohoooooo:)
Yeni önlüğümü beğendiniz miiii? :)

Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

What's Next dedi ki...

bu önlük marni for h&m'deki puantiyeli ceketle eteğin tarzına çook benzemiş :D çok zevkli bir veteriner olacaksın bence :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

sağol kuzummm:)

designbyeda dedi ki...

sınıfın en asortik en havalı öğrencisi olmaya adaysın yani :)) dikiş bilmeyenler çatlasın o zaman ne diyeyim :) esprili ve harika olmuş..

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

hehe:)) sağol canım benim :)

by BG dedi ki...

walla ben bayıldım,önlük değil elbise bile olur :)

http://bybg.blogspot.com/

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

:)) doğru valla olur:)

 
©desing by Cansu ASLAN