17.03.2012

Yarasa kollu Elbise


Bu sabah erken uyanınca uzun zaman önce teyelleyip bıraktığım mini elbisemi tamamladım. 


Yazın bu modelleri giymeyi çok seviyorum. Hem elbise hemde tunik olarak kullanabiliyorum..
 Özellikle kollarının dökümlü oluşu çok hoşuma gidiyor.
Bu modelden çok fazla dikiyorum. 
 Beni takip edenler aşağıdakileri hemen anımsayacaktır
 


 {Dahası için Facebook albümüme göz atabilirsiniz..}

Bugün bitirdiğim elbisenin kumaşını yanlış hatırlamıyorsam 50Kuruş-1TL gibi bi fiyata almıştım:)


Nasıl olmuşş? 

Elbiseler: Cns'design by CANSU ASLAN

Öpüldünüzzzz 

12 yorum:

Beril Üzüm Yamaç dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sewda dedi ki...

evet canım bu model çok güzel oluyor hem kullanımı rahat hem dikmesi pratik.bende de var birkaç tane bu modelden.güle güle giy renkler de çok hoş.

cicibebe dedi ki...

çok güzel olmuş tatlım, desen de çok hoş. ellerine saglık.. ben de çok begeniyorum ve severek kullanıyorum bu modelleri.

fashionisable dedi ki...

ellerine sağlık canım çok hoş olmuş :)

 Stil Direktörü  dedi ki...

Valla helal olsun kuzum azmine inşallah hepsini bir çırpıda da satarsın .)

ÖZ MODİSH dedi ki...

Modelde kumaşta çok güzel,iyi günlerde kullan:)

Merve dedi ki...

ben yarasa kol giyemiyorum .. sanki şişman gösteriyor diye, ama zayıf insanların üstünde çok beğeniyorum :) ellerine sağlık canım, güle güle giyin.

eDda dedi ki...

çok güzel olmuş canım =) eline koluna emeğine sağlık =) birde ben bulsam kalıbını =)

http://eddamy.blogspot.com

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Beril Üzüm Yamaç; teşekkürler hoşgeldiiin:)

sewda; evet canım gerçekten rhat çok teşekkürler:)

cicibebe ; aa nerelerdesin sen yaa yorumlarına hasret kaldım:) Teşekkürler cnm

fashionisable ; sağol canımın içiiii <3

 Stil Direktörü  ; Amiiin cnm inşallah ama bunlar benim şimdilik:)

ÖZ MODİSH ; çok teşekkür ederiiimmm

Merve ; sanırım evet biraz orantısız gözüküyor o zaman. çok teşekkür ederimm:)

eDda ; kaç bedensin canım bana mail at sana çiziim kalıbını ölçülerle çok kolay

Tiki Kezban dedi ki...

Merhaba, tüm emeklerin icin ellerine saglik diyorum, hepsi bir harika... Ben de dikise yeni basladim da sana danismak istedigim; eger biliyorsan erkek kiyafet kalibi bulabilecegim bir dergi, kitap ve ya web sitesi yazarsan cok sevinirim, tesekkurler...

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Tiki Kezban ; çok teşekkür ederim.
Burdastyle.com'a baktınız mı orada birçok kalıp bulabilirsiniz.
Dergi olarak şekercafe.blogspot adresine bir bakın birçok dikiş dergisini ücretsiz indirme şansınız var.

derya demir dedi ki...

cansu merhaba,

diktilerinin hangibirine yorum yapsam bilemedim. El emeği göz nurunu geçtim hem çok yaratıcı hemde çok tarz. ellerine,gözlerine sağlık tütütü maşallah diyorum:)

 
©desing by Cansu ASLAN