3 Mart 2012 Cumartesi

Yesterday

Uzun zamandır kendimi bukadar iyi hissetmemiştim. Gezdim, sahilde uzun uzun yürüdüm.
Sanırım gün geçtikçe artık okulla bağımın azalmasının mutluluğu içindeyim:)
Dün gece nöbetim vardı. Tüm kareler nöbet öncesi,nöbet sırası ve sonrasında çekilmiştir.
 
Nöbet öncesi:
 "macaron" yapmaya karar vermiştim gece oburluğum tutarsa diye. Tariflerde 10-12dk iyi olsada benimkiler biraz fazla kızarmış . Bidahaki sefere kendime not: 7dk. ideal!

 Uzun zamandır gitmediğim Büyükçekmece sahilde C'mle{♥} güzeel bi yürüyüş yaptım..

 Sonra oyuncakçıya girip değişik şeyler denedim. İlk defa korsan oldum!:)
 Yakışmış mı?

 Akşam olduğunda artık nöbet vakti gelmişti! D&R'dan burda dergimi alıp gece boyunca inceledim.
Hayalimde neler yarattım neler. Azcık bekleyeceksiniz :)

Ve görev başında ben! 
tabi beni görebilirseniz:)


Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

masal dedi ki...

Mutlu olduğun gözlerinden belli oluyor zaten. :)

mihrican dedi ki...

kolay gelsin... kucağındakinede bayılldımmm :)) kedileri çok severim.

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

ben seni fakültede görmüştüm sanırım yahu (: fotolar net olunca iyice bir inceledim, kesin gördüm ebet ((: özellikler kucağındaki minnaklı fotoda tam anımsadım (: korsan şapkası süfer olmuş ki (:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

masal; teşekkür ederimmm:)

mihrican; bende kedilere hep ön yargılı olurdum bu kediyi görünce dayanamadım:)

böyle buyurdu melenk (: ; aa öle zamanda gel yanıma bizi yoğunluktan mahfediylar ölü gibi geziyorum bazen. tanıyamam sen bul beni:)

Merve dedi ki...

ne dergisiydi o karıştırdığın merak ettim :) ben deküçük el işleri yapmak istiyorum boş zamanlarımda ama nasıl başlayacağıma ne yapacağıma karar veremedim henüz :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Merve ; Burda dergisi mart'2012 sayısı cnm. al kolay modellerden başlarsın güzel şeyler var

 
©desing by Cansu ASLAN