16.04.2012

Brown & Lace



Dantel son zamanlarda kullanmak istediğim bir detaydı. Dün sabah erkenden dikiş makinemin başına oturdum.
Yeni bir düzenlemeden sonra daha çok dikiş dikmek istiyorum sanki:)
Eğer içinizde ki dikiş isteğiniz/ilhamınız kaçtıysa mutlaka masanıza yeni bi düzenleme uygulayın.
Ben denedim çok güzel işliyormuş:)
Kahve&Dantel birlikteliğine benim bu yaz yorumum bu şekilde.
 Bu tarz dantel dikmek biraz zor bi işmiş. Birdahakinde daha kolay bir dantel kullanırım sanırım..
Nasıl buldunuz?

Bluz: Cns'design by CANSU ASLAN

Öpüldünüzzzz 

11 yorum:

pembelimonata dedi ki...

Bayıldım! Ben de deneyeceğim =) Ellerinize sağlık =)

CMOS dedi ki...

ellerine sağlık çok yakışmışlar birbirlerine:)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Eline sağlık ben bayıldım ;)

http://amareteipsum.blogspot.com/

decodeniquo dedi ki...

süper olmuş ellerine sağlık.. ne kadar uzun zamandır dikiş dikmediğimi hatırlattın resmen.. en azından giyebileceğim şeyler dikmeyeli oo bi yıl filan olmuş! bi ara bişeyler dikeyim ben de sahiden ya! :)

decodeniquo.blogspot.com

SED dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuş canımm heme kahvenin tonuna bayıldımm zevkli bir seçim.. ellerine sağlık :)

MODAVESAİRE dedi ki...

süpper bulduk:)))) se bir de elbisesini yap, jarse kumaştan, sadece sırtta dantel... tam kırmızı halı elbissei olur walla:))

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

pembelimonata; teşekkrler sizede kolay gelsin şimdiden:)

CMOS ; çok sağol canım:)

Venüsün Dünyası; sağolun beğenmenize sevindiimmm:)

decodeniquo ; hehe:) dikiş bi nevi terapi gibi bol bol dikin eğer seviyosanız:)

SED; teşekkür ederimmm:)

MODAVESAİRE; böle bi kumaşa bidaha töbe!:) daha naif bi dantel seçicem bidahakine:)) denerim tatlım ilerde yeterki sen iste:)

kuyrukluyıldız dedi ki...

dantel aşkı:) çok hoş eline sağlık:)

Mocha Daily dedi ki...

:) Dantelle kahveyi çok yakıştırıyorum birbirine ben:)
Çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

SoMilkSoLove dedi ki...

bu çok güzel olmuşş..:) ellerine sağlıkk

sevgi dedi ki...

çok hoş olmuş dantelın dıkmı zordur gecen yıl ben de cok zorlanmıstım bı yerde dantel kullanmıstım ozllıkle temızlemesı daha zordur her yerını elımde tek tek kaynatmıstım. ellerınıze saglık cok guzel ustesınden gelmıssınız.



http://puskulunbelasiolmayageldim.blogspot.com/

 
©desing by Cansu ASLAN