21.04.2012

Dore & Siyah



Siyahın asilliğine inananlardanım.
Her ne konuda olursa olsun uzun zamanlı kullanımlar için elim hep siyah olana gider. Hele birde dore uyumu varsa benim için vazgeçilmez olmuştur bile..
Bu elbiseye twitterdan takip edenler bilir perşembe gecesi başlamıştım fakar misafirler, gece nöbetim derken bu sabaha anca bitirdim.
Uyumu çok sevdim!
Artık havaların ısınmasıyla beraber bahar şenliklerinde ilk giyeceğim parça belli oldu:)
 
 Elbise-Kemer: Cns'design by CANSU ASLAN

Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

wooouww harika olmuş.llerine sağlık canım

Acemi terzi dedi ki...

elbise süper olmuş ellerine sağlık cansucum

designbyeda dedi ki...

cnm muhteşem olmuş bu.acayip zarif göstermiş.Helen gibi olmuşsun maşallah..

Güneş dedi ki...

topuklularla tamamen şık babetlerle gündüz rahatlıkla giyilebilcek elbise olmuş. çok beğendim güle güle giy

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

pembe fiyonk; sağol kuzummm:)

Acemi terzi ; çok teşekkür ederimmm:)

designbyeda ; canımın içi çok teşekkür ederimmm :)

Güneş ; çok teşekkürler beğenmenize çok sevindim:)

 
©desing by Cansu ASLAN