2 Nisan 2012 Pazartesi

İnspiration

 Hem ilkbahar hemde yazın kullanmayı en sevdiğim ve elimin en çok gittiği nadir parçalardan biridir şifon gömlekler/bluzler..
Bu haftayı şifon bluzlere ayırdım. Elimde ki tüm şifon kumaşlarımı çıkardım modelleri belirledim ve yarından itibaren hepsini kesip biçmeye başlıyorum:)
Çoğunlukla gömlek düşünüyorum ama birkaç değişik temalı modellerde deneyebilirim
Diktiklerimden birkaçını cns'design'a ekleyebilirim.
 uzun zamandır orayı boş bıraktığımın farkındayım..


Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

Süm dedi ki...

ooo ooww bu posttan sonra farkettimki asker yeşili diye tabir ettiğimiz ilk fotoğraftaki renkte bir pantolon almalıyım!:) Şifon gömlekler kesinlikle hayat kurtarıcı

birdilimportakal.blogspot.com

Fabrizia dedi ki...

I like your post so much! These pictures are really gorgeous!
Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

decodeniquo dedi ki...

pudra! <3 süm haklı şifon gömlekler müthiş ama bu yüksek belli mini mini şortların pudrası... ^^ yaz gelsin, bacaklar bronzlaşsın, hayat bayram olsun :)

decodeniquo.blogspot.com

decodeniquo dedi ki...

edit: yalnız yok, bu yeni nesil garip french'leri sevemedim ben... yarıya kadar neon yarıdan öncesi boş filan.. cık...


decodeniquo.blogspot.com

ayn ozmen dedi ki...

http://nulkam.blogspot.com/ bende yeni bir blog actım buyurun yorumlarınızı beklıyorum:))
daha acemı oldgum ıcın fıkırlerınızı duymaktan memnun olurum :))
başarılarınızın devamlı olması dileğiyle

 
©desing by Cansu ASLAN