17.04.2012

Mezun olmak


Haftasonu kepli fotoğraf çekimim vardı.
Mezun olmak inanılmaz güzel ve gurur verici bi duygu. Allahın izniyle tam tamına 2 ayım kaldı..
Sonra birkaç yıla kadar Yurtdışı ve Doktora telaşı başlayacak.
Üniversite bana dostluk olarak pek bişey katmadı. O yüzden ağlayıp özleyeceğim bir ortamın olacağını sanmıyorum ileride. Genellikle hocalarımı ve sabahları tembellik yapıp okula gitmeme lüksümü özlerim sanırım:)
Tabiiki birde "hata yapabilme" toleransını..
Bu yazdan sonra artık hata yapma şansım yok. Hekimlik çok büyük sorumluluk istiyor.
Birkaç yıl kendi düzenimi oturttuktan ve pratiğimi kazandıktan sonra kendime ait bi klinik açmak istiyorum Allah kısmet ederse.
Umarım bu planlarımı aksatmadan yapabilirim..
Aslında herşey daha şimdi başlıyor değil mi?
 

Öpüldünüzzzz 

19 yorum:

SED dedi ki...

Aynen tatlım herşey şimdi başlıyor.. Allah emeklerini boşa çıkarmasın..

suhuba dedi ki...

Canım çok yakışmış. İnşalalh herşey gönlünce olur doktor hanım :)

Gizzy dedi ki...

canımmm hayırlı uğurlu olsuun!!!böyle mezuniyet fotoları görünce benim de bi içim buruluyor okul yıllarımı özlüyorum çokça iş hayatı hiç eğlenceli diil keşke hep okusaydım diyorum ama yapıcak bi şey yok tabi:)çok çok tebrik ederim tatlımmm

Süm dedi ki...

Ne kadar ügzel ibr mutluluk, hayatının sonuna kadar sürer umarım, yolun açık olsun başarılar hep seninle gelsin:) Kliniğini açtığında pisiciğimle bizde müşterin oluruz belki kim bilir:)

BonBon dedi ki...

Mezuniyet heyecanın ortak olmak ne güzel :) Bana hala mezun olmayacakmışım gibi geliyor ya da o moda henüz hiç giremedim ama söylediklerine katılıyorum ve bu günlerimizi özleyeceğimizi düşünüyorum geleceğin en güzel veterineri :)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Evet canım herşey senin için şimdi başlıyor. Üniversite hayatı tarifi olmaz bi hayat herşeyi görürsün orda iyiyi de kötüyü de dilerim sen hep iyisine denk gelmişsindir ve bundan sonraki hayatında da iyi olan gönlünden geçen herşey seninle olur ;)

http://amareteipsum.blogspot.com/

irem dedi ki...

mezuniyet dönemi çok özledir hem çok mutlu hem çok üzücü ;) ama şimdi bakınca iki yıl önce mezun oldum ben hep mükemmel anlar olarak hatırlyıorum =) umarım herşey istediğin gibi olur bundan sonra =)

alice dedi ki...

tebrikler canımm =)

Benden Bişeyler dedi ki...

hayırlı olsun canım umarım planlarını birer birer gerçeleştirirsin hiç bi aksaklık olmadan.

madammoda dedi ki...

Tebrikler tatlim ;))

Dilan Özcan dedi ki...

Tebrikler.. Darısı bana artık :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

SED; Amiiiin cnm inşallah

suhuba; çok teşekkür ederiiimm <3

Gizzy; sağol tatlımmmm inşallah keyifli bi hayatım olur desemde biliyorum ki hepsi sıkıcı olcak:) Hayırlısını dilemek lazım en başta <3

Süm; Ay inşallaah! çok teşekkür ederim:

BonBon ; yerim seni bonbonum! benim artık fakülteyle bağlantım kalmadı tatlım yavaş yavaş alıştırıyolar bizi hastaneye oyüzden adapte olabiliyorum mezuniyete:)

Venüsün Dünyası ; Evet çok doğru. çooook teşekkür ederim içtenliğine iyi dileklerine:)

irem ; İnşallah tatlımm çok teşekkür ederiimm:)

alice ; çok teşekkürler:)

Benden Bişeyler ; En büyük korkum bu:( çok teşekkür ederim Amin inşallaaaah..

madammoda ; teşekkür ederiimmm:)

Dilan Özcan; Darısı sana ve mezun olmayı bekleyen herkese:) çok teşekkürler

çiço dedi ki...

öncelikle hayırlı olsun hedeflerin hayallerin çok güzel bu yüzden başarmaya çok yakınsın :)

MODAVESAİRE dedi ki...

tebrikler canım herşey gönlünce olsun. okumak mezun olmak ardından çalışmak, yaşamın vazgeçilmez telaşı...ne kadar köklü dostlukların olmasa da iş hayatından sonra, üniv. deki günlerini özlüyosun inan :))

masal dedi ki...

Tebrikler tatlımm, dediğin gibi hekimlik büyük sorumluluk istiyor ve bu da sende fazlasıyla var bence.
hayallerinin birer birer gerçek olmasını diliyorum.

Mocha Daily dedi ki...

Ah çok tebrik ederim:) Sanırım bende mezun olmak istiyorum artık darısı başıma diyeyim buradanda:)

fashionisable dedi ki...

tebrik ederim canım benim :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

çiço; çok teşekkürler:)

MODAVESAİRE; evet canım ya. Çalışmak zorunda olmak öğrenciliğe dahada yaklaştırıyo beni tekrar bile başlarım okumaya yeterki öyle stresli bi işim olmasın:)

masal ; sağol tatlım güzel yorumun için <3

Mocha Daily ; Amin darısı başına inşallah!:)

fashionisable; sağol bebeğimmmmm!

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

hekimlik yapacağın patiler çok şanslılar (: gözün aydın, tebrikler cici hekim hanımcım ((:

 
©desing by Cansu ASLAN