24 Nisan 2012 Salı

Puantiyeli Şifon Bluz

Haftasonu çok sevdiğim bi akrabamız bana bi dolu kumaş getirdi. Bende yeni kumaşlarımla aklımdaki projelerimi gerçekleştirme fırsatı buldum.
Artık dolabımda eksik olan parçalar üzerine yoğunlaşıyorum. Şifon,krepdöşin bluzlar şu sıralar favorim.
Güneşle birlikte şort-mini tulumlara döneceğim..
Temmuzun ortalarına doğru mini bi çekim gerçekleştirmeyi düşündüğümden dolayı kumaşlarla model çalışıyorum aslında.


 Bu bluz için kalıp kulanmadım.  Burdaki modelin aynısından kestim. 
Biraz sorunlu bi kumaştı. Makinemle uyum sağlayabilmek için baya uğraştırdı..
 Biyeyi biraz uzatıp arkadan fiyonk yaptım
Puantiye ve fiyonk ikilisini çok seviyorum..
Fotoğraflara bakınca kolları biraz sade buldum sanırım minik fiyonklarla kollar yanlardan üst kısma tutturabilirim..

Bluz: Cns'design by CANSU ASLAN


Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

JOSéPHİNE STİLL dedi ki...

puantiyeyi çok severimmm güzel gözüküyor:)

SED dedi ki...

canımm ben çok beğendim bende yapıcam tez zamanda inş :) ben de nedense kendi diktiklerim için kalıp kullanmıyorum sevmiyorum ben :(

chfashiontrend dedi ki...

çok güzel ...puantiye ben de seviyorum...

designbyeda dedi ki...

canım ben de fena takıldım bluz işine :) ama çok güzel oluyorlar ellerine sağlık.

 
©desing by Cansu ASLAN