30.04.2012

Son günlerde


Mezuniyet fotoğraflarıma kavuştum


 Babişkomun yaptığı bu kocaamaan salatayı yedim.


Uzuun zamandır özlemini çektiğim açık ayakkabılarıma geri döndüm..
Elbiseyi burdan hatırlarsınız. Diktikten sonra ilk defa giyebildim. 
Daha tam ilkbahar sıcaklığı gelmemiş üzerimde hırkam olmasına rağmen dondum tüm gün..


Çilekli milkshake yapmayı denedim. İçine bide nutella katınca hiçgüzel olmadı :(



 Bugün bu minik tosbaaaayı deli gibi mıncırdım sevdim kızdırdım oyun oynadım. Genede doyamadım. :) 
Üstelik ismi benim oğluşumla aynıydı.
Şunun patisine bakarmısınız yaaa !



Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

pempe gönlüm sende dedi ki...

canım ne güzel olmuş mezuniyet fotoların:) bende aynı telaşlardayım bu günlerde:)

Merve dedi ki...

çok güzel çıkmışsın :)) seneye ben de mezun oluyorum heyecanlandırdın beni valla..

MODAVESAİRE dedi ki...

ne güzel bir hatıra o mezuniyet fotoları.. benm için çok değerlidir:) sen de çok hoş çıkmışsın canm:)) tekrardan tebrik edeyim:))

zeynep dedi ki...

Ooo tebrik edeyim bende, güzel bir gelecek diliyorum asıl bundan sonra hayat mücadelesi başlıyor değil mi..Elbisen çok ciciymiş sana da çok yakışmış..

 
©desing by Cansu ASLAN