3.04.2012

Son zamanlarda


Uzun uzun boğazı izledim. Sahilde sevgilimle elele yürüdüm miss gibi havanın keyfini çıkardım..


Yeni lezzetler denedim.

Kuzenlerimle delicesine eğlendim. Hopladım zıpladım koştum bol bol yemek yedim


Geçenlerde diktiğim scrub'ımı giyindim. En kısa zamanda bikaçtane daha dikmek istiyorum

Geçtiğimiz haftalarda akşam nöbet dönüşü kaza yaptım. Çok şükür bana bişey olmadı ama o korku yetti. 

Spora başladım daha 3. haftadayım. kendime nisan sonuna kadar hedef koydum. 
Bu nedenle delicesine kendimi hırpalayarak değil yavaş ve istikrarlı olarak devam ediyorum.
Hedefime ulaşırsam güzel bir şekilde ödüllendirmeyi düşünüyorum kendimi:) 


Öpüldünüzzzz 

11 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun allah beterinden saklasın canım.
güzel geçmiş fotolar enerji dolu:)
rejim içinde kolay gelsin canım

designbyeda dedi ki...

boğaz manzaralı yer neresiyse, bittimmm..yemekleri acayip canım çekti :) scrub girişimlerine zaten bayılmıştım çatlat sınıftakileri :)) kazayı ucuz atlatmana çok sevindim..

Zeynep dedi ki...

Oooh baya bir yogun hafat gecirmisin cansu'cugum
Ilk baslarda guzel baslamisin ama aman allahim kaza icin buyuk gecmis olsun
sana birsey olmadigi icin cok sevindim =)
dikkatli ol canim!

sevgilerimle,
Zeynep

zeynnepp.blogspot.com

maral dedi ki...

ohhh ne güzel olanca stresini atıp rahatlmışsındır :)

Süm dedi ki...

Çok geçmiş olsuuun:/ Bölümüne bayılıyorum ya:)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Kaza için çok geçmiş olsun canım...
Resimlerin çok hoş spor için benim de bi hedefim var bakalım :)

http://amareteipsum.blogspot.com/

suhuba dedi ki...

Bu ne hız ne çok şey yapmışsın :). Kazanın küçük olmasına ve iyi olmana sevindim.

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

pembe fiyonk; çok sağol tatlımm.
rejim yapmıyorum sıkılaşıyorum:))

designbyeda bebek manzarası cnm hehe:) çok teşekkür ederim:)

Zeynep: ilk kaza oldu aslında sonra diğerleri. çok sağol canım teşekkür ederim

maral; aynen öle canım valla

Süm; teşekkür ederiim Allah herkese yürekten istediği bölümde okumayı nasip etsin inşallaaah

Venüsün Dünyası; çok teşekkürler canım umarım sende hedefne başarıyla ulaşırsın

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

suhuba; canımm 10-15 günlük bi dilimi kapsadığı için çok şey yapabildim. Böyle kolajları seviyorum o yüzden artık daha çok fotoğraf çekiyorum:) çok teşekkür ederim

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Ben de tam 3 hafta önce başladım spora tam gaz gidiyorum her gün :)İnsana kendisini iyi hissettriyor, zindeleştiriyor, bunca zaman spor yapmadığım için üzülüyorum.

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Bir Alışverişkoliğin İtirafları ; umarım başarıyla hedefine ulaşırsın tatlımm:)

 
©desing by Cansu ASLAN