7.04.2012

With Ares

Bundan 1 yıl önce sizlere şu yazımda  tanıştırdığım köpeğim büyüdü kocaman oldu fakat onunla ilgili çok yazı/görsel eklemediğimi farkettim. {çok ayıp bana:)}

Ares ingiliz setter. 15 aylık Erkek.
İnanılmaz akıllı ve oyuncu bir köpek..
Köpek beslemek değil fakat köpeğin temizliğiyle uğraşmak çok yorucu ve zor.
Helede böylesine tüylü köpek sahibi aileler için..
Ben veteriner olduğum için Aresin sağlığı tamamen benim sorumluluğumda bu nedenle daha çok korumacı oluyorum ne yazık ki..
Arabada önde cam açıkken gitmeye ve denize bayılıyor kendileri..
1 dakika arkamızı döndüğümüzde koşarak denize atlayıp yüzüyor..
Kar-buz-soğuk hiiiç umrunda değil sanki:)
İşte benim minik tosbaaaa'mın bizimle geçen bugünü!:)

Bugün yeni diktiğim tazecik bluzumu giydim:)
Kahve ve saks mavisi renkleri sırada..


Bluz: Cns'design by CANSU ASLAN
Küpe: Pazardan çifti 1TL'ye almıştım (!)
Mini kürk yelek:Markasız

Öpüldünüzzzz 

8 yorum:

Leah dedi ki...

Hatırlıyorum valla ilk postunu. 15 ay geçmiş mi ya üzerinden. Vay be! :)

Ben deliler gibi köpek bakmaya hevesli bir insan olarak evde köpek besleme işinden vazgeçtim gibi. Sürekli bir çırpınma ve tüy dökme hali sanki ev ortamını daha az steril hale getiriyor. Keşke bahçeli evim olsa da baksam diyorum şimdi. :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

düşünsene valla ne çabuk geçmiş zaman:) Evet canımmm kesinlikle bahçe en önemlisi. Biz terasta besliyoruz ama genede belli zamanlarda içeri giriyor o bile annemi çıldırtmaya yetiyor. Aslında kısa tüylü köpekler biraz daha az dertli. fakat kesinlikle bahsettiğin sterilite sorunu var. Bazı şeyleri göze alıp başlamak lazım çünkü çok dertli ve gerçekten çok uğraş isteyen bişey..

j.d. dedi ki...

Aress, ne kadar kocaman olmuş.. Ne zaman 1 yıl geçti ya :))
Köpekler için en iyisi bahçede beslemek, bizimki bahçede pek bi rahat :))

Ceren dedi ki...

ne kadar hoş şeyler dikmişsin,eğitimmi aldın acaba merak ettim,diktiklerinin hepsi birbirinden güzel:)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

j.d. ; evet kesinlikle öyle tatlım ya. valla büyüdü 15 aylık oldu yalnız çok şımarık hep oyun istiyo:)

Ceren ; çok teşekkür ederim hayır eğitim almadım kendim öğrenerek geliştirdim dikiş yeteneğimi:)

SED dedi ki...

aaahh canımm ne de çabuk büyümüş maşAllah :) Gerçekten bakımı zor. Yani bize göre zor :( Biz sadece 1 hafta besleyebildik.. Alışması kolay, ayrılması çoook zor =(

Modagrafya dedi ki...

Ne güzel, çok şirin♥ Biz evde büyük hayvan besleyemiyoruz ama kanryalarımız var, hayvan beslemek muhteşem bir şey bence.

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

SED ; evet canım ya düşünüyorumda şimdi ayrılamam ben gece nöbete kalıpta eve geldiğimde sabah ilk iş koşup ona sarılmak oluyo:))

Modagrafya ; çok teşekkür ederiiiim:) hayvan beslemek bambaşka bi duygu. ben çok seviyorum kuşları bizdede bıldırcın var 5 tane:)

 
©desing by Cansu ASLAN