25.04.2012

Yüksek bel Mini Şort


Uzun zamandır dikiş dikiyorum bildiğiniz gibi ama şort dikerken aldığım keyif hiçbişeyde yok:)
Bu kalıbı en az 5 yıl önce çıkarmıştım. Modelini çok beğendiğim kalıplarıma gözüm gibi bakıyorum. 
Bu aralar kendimi dikişe verdim evdeki kumaşlarımı bitirmeye uğraşıyorum..
Bitirmeye çalıştıkça da böylesine güzel kıyafetler ortaya çıkıyorrr:)
 

Şort: Cns'design by CANSU ASLAN 

**Yakın zamanda satış blogumu güncelleyeceğim.. 
Bu şortu oradan sahip olabilirsiniz.


Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

FELICITA dedi ki...

yaratıcılık mesleğime yansıttığım ve başkalarında olunca seve seve takip ettiğim birşey ellerine saglık :)
banada beklerim :)

http://yasemintangoren.blogspot.com/

masal dedi ki...

yine el emeğinle ortaya çıkan çok güzel bir kıyafet olmuş. :)

deniz dedi ki...

çok güzel çok beğendim..


Bu da benim sayfam..takip ederseniz sevinirim..
http://denizindunyasii.blogspot.com/

zeynep dedi ki...

Ellerine sağlık.
Keyifle giyesin güzel günlerde..
Mutlu hafta sonları..

fashionisable dedi ki...

eline sağlık canım çok güzel :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

FELICITA ; teşekkür ederim:)

masal ; çok sağol canımm!:)

deniz ; teşekkür ederim:)

zeynep ; teşekkürler keyifli haftalar:)

fashionisable; sağol canımın içiii

 
©desing by Cansu ASLAN