23.05.2012

Blog & Dostluk = BonBon Diyor ki

Mezuniyetim için güzel yorumlarınız beni okadar şımarttı ve okadar mutlu etti ki.
Çok çok teşekkür ediyorum içtenliğinize.. <3
Blog hayatında 3. yılımı doldurdum ve birbirinden değerli biçok arkadaş edindim.
Bu arkadaşlıklar kimi zaman telefondan kimi zaman Facebooktan büyüdü ve gitgide ilerledi..
Biricik Bonbonumuz Ecemi tanımayayanınız yoktur sanırım. 
Kendisi benim blogda tanıdığım ve gerçekten çok severek takip ettiğim bir güzelliktir:) 
Hem mezuniyetim hemde doğum günümün yaklaşmasının mutluluğunu yaşadığım bu dönemde bana tee Ankaralardan çok güzel bi hediye yollamış.

Ellerine, Yüreğine sağlık canımın içi.. 
Çok teşekkür ederim!
 
Eğer siz hala BonBon'un bloguna uğramadıysanız mutlaka bi göz atın derim:) TIK!



Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

Zuhal Varol dedi ki...

Çok beğendim muhteşem bir çanta...Dostluğunuz hiç bozulmasın...

Betül dedi ki...

BonBon candır can!!

İlknur AKPINAR dedi ki...

ay evet harika, ...
Dostluğunuz daim olsun.

BonBon dedi ki...

Güle güle kullan canım arkadaşım.Mezuniyetini tekrar tebrik ediyorum minik hayvanların bu güzel hekime ihtiyacı var! Çok öptüm :*

Fashion, Makeup, Accessories, Food dedi ki...

waow mükemmel bir çanta iyi günlerde kullanman dilegiyle canım

MullFashion dedi ki...

güle güle kullan evet cok tatlı bir canta :D

 
©desing by Cansu ASLAN