21.05.2012

Diploma Törenim için { Volanlı elbise}

Hiiç bitmeyecekmiş gibi başlayan üniversite bitti bile. 
Oysa ki ilk zamanlar hiç bitmezmiş gibi geliyordu :)
Yarın sabah mezun olmanın ilk adımını atıyorum. O kepi havaya fırlatmadan inanamak zor olcak:)


Mezuniyet elbisemi hazır aldığım için Kep törenimde kendime ait bi elbise giymek istiyordum.
Volanlı dar mini bir elbise tasarlayıp diktim. Arka kısmını V şeklinde kestim.
Yaka ve etek uçlarında dikiş istemediğim için çift taraflı telayla baskı yaparak bitirdim..
Sonuç olarak içime sindi ve dolabımda siyah mini elbiselerime bir yenisi daha eklendi:)

Siz nasıl buldunuz?
 

Öpüldünüzzzz 

13 yorum:

rosa y gris dedi ki...

ben gayet beğendim hem ciddi hem hanım hanımcık hem sade hem şık bu böyle uzaaaar gider :)

http://rosaygrismoda.blogspot.com/

Güneş Ünal dedi ki...

çok güzel olmuş güle güle giy ayrıca tebrik ederim umarım istediğin işlere ışık hızında kavuşursun:)

Polishist dedi ki...

Aaa kendin mi diktin, harika olmuş güzel günlerde giy.

ModaLiza dedi ki...

Çook güzelll yetenekli olmak böyle birşey olsa gerek ama ben asıl diğer aldıgın elbiseyi merak ediyorum:*

pempe gönlüm sende dedi ki...

ayy postun sonuna geldim nerde satılıyor bu elbise acaba diye aranırken kendi dikimin olduğunu anladım inanılmaz tatlı olmuş:)

irem dedi ki...

insanın kendi diktiği elbiseyle kepini fırlatması da ne büyük keyiftir =) hayırlı olsun canım mezuniyetin şimdi bu törenlerin kutlamalrın tadını çıkarma zamanıdır ;)

Cosmokedi dedi ki...

ben böyle peplum elbise ya da etekleri çok seviyorum.. senin elbisen de çok çok şık duruyor eline sağlık.. ah ah birde üzerinde göreydik:) merak ettim özellikle sırt kısmını:)

Acemi terzi dedi ki...

süper olmuş bayıldım. ben de mezuniyette kendim dikmek istiyordum ama zaman yetmedi. sende görünce çok imrendim:)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

rosa y gris; hehe:) Teşekkür ederimm beğenmene sevindim tatlım

Güneş Ünal ; Amiin hep birlikte tatlım daha güzellerine sen kavuşursun inşallah:)

Polishist ; eveeeet:) çok teşekkürler:)

ModaLiza ; az kaldı canım yarın görceksin inşallah!:)

pempe gönlüm sende; hehe:) çok teşekkür ederim:)

irem ; çok güzell çoooookk :) okadar eğlendim ki anlatamam:)

Cosmokedi ; ekledim canım kombinimi)

Acemi terzi; ben bu elbiseyi 3 saatte bitirdim canım bitek baskıları vaktimi aldı aslında yetişebilirsin

MODAVESAİRE dedi ki...

çoook şık :)))

ismihan dedi ki...

blogun çok güzel gerçekten bu elbiseyede bayıldım gerçekten eline sağlık bana da beklerim

ilcihan Ersöz dedi ki...

merhaba cansu.ilk öncelikle seni tebrik ediyorum..çok iyi bir hekim olursun inşallah..
elbiseye gelince volanları çok hoş görünüyor..ben burdayım diyorlar..
iyi çalışmalar

Necla Şölen dedi ki...

merhaba,
Yazdan beri bir peplum bluz yada etek dikeceğim halaaa dikeceğim. Elbisen çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.
ben de bloguma beklerim:=)
Sevgilerle...

 
©desing by Cansu ASLAN