14.05.2012

Geçen hafta ben;

Boş zamanlarımı değerlendirmek için yeni bir kliniğe gitmeye başladım. Çok eğlenceli çok sevimli tam hayallerimdeki gibi :)
Büyükçekmece yakınlarında bir veteriner kliniği arıyorsanız güvenle tercih edebileceğiniz biryer.
haftanın 2 günü ordayım.. 
biraz reklam gibi oldu sanki :)


Twitter'dan takip edenler bilir mezuniyet kıyafetimi bulabilmek için haftaiçi Bakırköydeydim..
Her mağazayı 2-3 kere dolaşıp , taşlı modellere iyi dileklerimi(!!) sunduktan  sonra nihayet 1 tane gerçekten içime sinen sade bir model bulabildim..
Kuyruklu şifon bir model..
Üzerimdeki hali süprizzzzz


Bahar şenliklerimiz nihayet bitti..
Bu yıl en çok M.ceceli'de eğlendiğimi söyleyebilirim..
Mezun olacağım için öğrenci olarak katıldığım son şenlikti. Sanırım bu yüzden biraz hüzünlüydü:(


Bu hafta tezimi teslim edip sunumumu yaptıktan sonra sanırım okulun tamamen bittiğini hissedeceğim..

Haziran yaklaştıkça doğum günü çoşkum gitgide artacak ee şurda ayın 1'ine ne kaldı kiii :)


Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

MeLc dedi ki...

Şimdiden tebrik ederim canım inşallah iş hayatında istediğin yerlere gelirsin.Herkes eminim söylüyordur ama öğrencilik en güzel zamanlardı çok iş hayatında olmuş biri deilim ama üniversite hayatı kesinlikle başkaydı...

masal dedi ki...

elbisenin üzerindeki halini çokk merak ettim şimdi :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

MeLc; Amin! çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz içinn:) Umarım özleyecek kadar zaman geçer. sanki hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor okul :)

Masal; çok yakında görceksiniz tatlım şimdilik sürprizzz :)

 
©desing by Cansu ASLAN