28 Mayıs 2012 Pazartesi

İnstagram ( CansuAslan_ )


Resmi olarak yarın Allahın izniyle okulum bitiyor. Son zamanlarımı keyifle geçiriyorum


Bol bol tatlı yapıp yiyorum:) En son yaptığım limonlu cheesecake..


Mezuniyet ve doğum günü hediyem olan yeni telefonum için birbirinden güzel kap alıyorum..
Leoparın en güzel hali :)


Twitterdan takip edenler bilir.
Bitanecik oğluşum geçenlerde çok hastalanmıştı. Apar topar okula acile götürmüştük.
Birkaç ilaç ve serumla çok şükür iyileşti. Haftasonu tüm gün beraberdik.
"İşte aşk bu" adıyla paylaşmıştım. Gerçekten aşk bu!


Yeni uğraşlarım.. 
Artan kumaşlardan yaz için bol bol büstiyer dikiyorum..

Beni instagramdan takip etmek için " Cansuaslan_ " kullanıcı adıyla ulaşabilirsiniz..


Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

j.d. dedi ki...

Seni leopar sever seni, gene bulmuşsun tam senlik bişey^^
Cheesecake istedi canım amaaa, onu napcaz?:D

Grace dedi ki...

ılk resıme bayıldım bayıldım :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

j.d. ; hehe:) valla benim canımda çok çekti fotoğrafı eklerken:)

Grace ; çok teşekkür ederimmm hemen baktım ilk fotoya hangisi diye ben varmışım:) muckss

ismihan dedi ki...

bloğun çok tatlı bana da beklerim sevgilerle

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

hastasıyım Ares'in <3

MRV's fashion corner dedi ki...

telefon kabını çok begendim çok begendim çok begendim :))) senin blogunu da komple tabi :)

 
©desing by Cansu ASLAN