25 Mayıs 2012 Cuma

Mezuniyet Balom

Dün gece Mezuniyet balom vardı:)
Elbisemi son ana kadar sizlerden gizledim çünkü son şeklini görmenizi istedim! İşte benim mezuniyet kıyafetim:)

Kıyafetim için tek 1 günümü ayırdım ve Bakırköye gittim. Size bir tavsiye mutlaka girdiğiniz mağazalara tekrar girin. Ben bu elbiseyi ilk başta görmedim daha sonra tekrar aynı mağazaya girdiğimde gözüme çarptı..
Rengi tam istediğim tonlardaydı. Beden sorunum olduğu için elbise 2 kere terzide daralttırıldı.
Ben elbisemi 150TL'ye aldım.
Fiyatlar genellikle uzun elbiselerde 200-800TL arasında değişiyor. Ben biraz indirimli aldım
Saçımı Facebooktan sizlerle paylaştığım fotoğraftakine benzer bir topuz yaptırdım. 
Tüm gece hoplayıp zıplamama rağmen hiçbir düşme olmadı. 
Kuaför olarak bizim evin yakınlarında daha önce hiç gitmediğim bi kuaförü seçtim.
Fotoğrafı gösterdim ve istediğimi anlattım mükemmel bi sonuç çıkardı! 
Kuaför masrafımsa sadece 20TL tuttu..
Makyajımı kızkardeşim yaptı..
Kolye küpe takımım kendime mezuniyet hediyem oldu:)

Sonuç olarak Arkadaşlarımla tek kelimeyle mükemmel bir gece geçirdim :)

Tüm gece Twitter ve Facebooktan bana güzel yorum bırakan herkese teşekkür ederim


Öpüldünüzzzz 

21 yorum:

Zuhal Varol dedi ki...

Süper grünüyorsun maşallah kuzum:)

Sayın KARACA dedi ki...

Ne kadar zarif ne kadar narin olmuşsun maşallah :) duru bir güzellik sahibisin. İşallah bundan sonrada istediğin bütün başarıları elde edersin.. Tebrikler

Life By BambinosS dedi ki...

Elbise sana çok yakışmış canım. Çok güzel taşımışsın. Maşallah <3

ModaLiza dedi ki...

oooo vayyyyyy tatlımmmm elbise saçlar sen harika olmuşsun!!!!

Shelby dedi ki...

Çok güzel olmuşsun canım:) Tebrik ederim, aramıza güzel bir veteriner katıldı:)

NİMO =) dedi ki...

Tam anlamıyla çok zarif tam Cansu ruhuna uygun , cuuk oturmuş seçimlerin :)
Hele rengi ten rengine saçına çok uyumlu :)
Ben çok sevdim <3
Zaten bu mezuniyet için o kadar özeniyorsun kıyafet olayına geriye güzel anılar akılda kalıyor .)
Öperim ;)

Dilan Özcan dedi ki...

Sanki nişan provası olmuş :))

alice dedi ki...

tebrik ederimm! elbisenin rengine bayıldım ;)

KüçükDünyamınBüyükYansımaları dedi ki...

çok güzel görünüyorsun

Benden Bişeyler dedi ki...

çok hoş gözüküyosun canım tebrik ediyorum mezuniyetini,herşey gönlünce olsun:)

MODAVESAİRE dedi ki...

çok güel olmşsun maşlh :))

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Zuhal Varol ; teşekkürler tatlımmm :)

Sayın KARACA ; Amiin ne güzel bi yorum çok çok teşekkür ederim içtenliğine..

Life By BambinosS d; çok teşekkür ederimmm çok sağolun beğenmenize çok sevindim

ModaLiza; canımmmmmm çok teşekkür ederim biliyosun ne zor buldum elbisemi ağlıcaktım artık ama gerçekten insan buluyomuş kısmetini:) çok teşekkür ederim <3

Shelby ; çok teşekkürler:) 2 gün sonra artık resmi olarak bitiyor okul Allahın izniyle:) çok sağolun

NİMO =) ; evet tatlım kesinlikle öyle. Biz baloda 50 kişilik yakın arkadaşlıkları içeren minik bi gruptuk ve en güzel hatıra bu olarak kalıcak:) çok teşekkür ederim:)

Dilan Özcan ; hehe:) bi arkadaşımda öyle dedi ama çiftler genellikle uyum içindeydi bizde:)

alice ; çok teşekkürler:)

KüçükDünyamınBüyükYansımaları ; teşekkür ederiimm:)

Benden Bişeyler ;Amin canım benim! hepimizin inşallah.. çok teşekkür ederim

MODAVESAİRE ;Burcumm çok sağol tatlım benim çok teşekkürler

desing by gülçin dedi ki...

Çok hoş oşmuşsun takibindeyim ben de beklerim design by gülçin :)))

Güneş Ünal dedi ki...

çok tatlı olmuşsun tebrik ederim tekrar:)

berrin dedi ki...

slm izleyiciniz oldum ben de beklerim bloğuma sevgiler

zezee dedi ki...

cok guzel olmussun gercekten cok zarif olmussun,bende ayni sekilde b.koyden aldim mezuniyet elbisemi ve cok makul bi fiyata aldim ama tek sorunum kuafor senin gbi guvenebilirmiyim bilmiyorum:( gercekten sansliymissin bu konuda,
sevgiler,
zezee
gamzezee.blogspot.com

BonBon dedi ki...

Bu renk sana nasııııı yakışmış canım!Muhteşem görünüyorsun. Bu özel günler çok çabuk geçiyor di mi biraz daha uzun sürmeli :)

yerdenuzak dedi ki...

Çok hoş olmuşsun;)

masal dedi ki...

Ne kadar güzel olmuşsunnnnnnnn :)
öyle zarif, öyle güzel bir elbise seçmişsin ki.
senden aksini beklemezdim zaten ;)
sevgilinle de bi ömür mutlu olun inşala, gözlerinin içi parlıyor ne mutlu <3

masal dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Venüsün Dünyası dedi ki...

İşte o son güne kadar gizlenen elbise :) Sana cok yakışmış maşallah fiziğin güzel elbisen de sende cok cicisiniz :)

http://amareteipsum.blogspot.com/

 
©desing by Cansu ASLAN