30 Mayıs 2012 Çarşamba

Sarı Dantel Elbise








Doğum günümde giymek için dantel romantik bir elbise arayışı içindeydim.
İstediğim rengi bulamayınca tek çareyi dikmek olarak gördüm.. Üstelik inanılmaz bir fiyata kumaş aldım.
 Bu elbisenin bana maliyeti astarı dahil olmak üzere 2 TL tuttu:) şaka gibi değil mi?

Gene kendi diktiğim siyah fiyonklu kemerimle kullanacağım için mankenimin üzeirinde kombin halinde fotoğrafladım..
24 saat içerisinde kumaş alındı,yıkandı,kurudu,kesildi,biçildi ve dikildi hatta ütüsü bile yapıldı:)

Nasıl buldunuz yeni elbisemi ?

   Elbise: Cns'design by Cansu ASLAN

Öpüldünüzzzz 

15 yorum:

Dilan Özcan dedi ki...

Ne güzel bir elbise yapmışsın canım ! Ellerine sağlık. Çok hamaratsın :)

kuyrukluyıldız dedi ki...

harika olmuş çok beğendim. normalde elbisede tek renk sarı bana cazip gelmez ama bu çok hoşuma gitti:) güle güle kullan:)

uğurböceği dedi ki...

son zamanlarda ben de dantele fena düştüm..çok çekiyor beni dantel elbiseler..
buda çok güzel olmuş..kemerle çok güzel bir kombin olmuş..kemer bağ şeklinde mi merak ettim..

NİMO =) dedi ki...

aay hızına hayran kaldım cansum ya kumaş bana gelmeden sen elbiseyi mi bitirdin,peees hatun, pess :))

zezee dedi ki...

harikasin yaaaa!!!gule gule kullan

Artemisia dedi ki...

Çok güzel olmuş. Bende en son dantel elbise diktim benimkide danteli ve saten astarı dahil 3 TL'ye maloldu. :) Beğenirsin umarı) https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/403523_10150993723340528_625664092_n.jpg

Grace dedi ki...

valla ellerıne saglık ne dıyelım :)

Duy'un Renkleri dedi ki...

Yeni elbisene bayıldım:) Ama sanırım ben olsaydım yakayı çok az daha açardım:) Bu arada ben de üniversite 3.sınıftayım ve dikiş dikenlere aşırı bir hayranlığım var, olaya ufaktan el atmak istiyorum ama nerden, nasıl başlarım bilemiyorum. Bİr postunda bana cevap olarak bu konuda klavuzluk edersen çok memnun olurum:) Öpüyorum...

Nur K.♥ dedi ki...

Vintage tarzında çok güzel olmuş:) eline saglık!

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Dilan Özcan; çok teşekkür ederim tatlım

kuyrukluyıldız; bende tam aksine sarı aşığıyım nedense böyle parlak limon sarısı rengi hep cazip gelir bana:) çok teşekkür ederim:)

uğurböceği ; yok hayır iki ucuda düz ben bağlayıp fiyonk haline getiriyorum. çok teiekkür ederim

NİMO =); hehe:) ee cumaya yetimesi gerekiyo:) sağol canımmm

zezee; :)) çok sağol tatlımm

Artemisia ; süpermiş hemen bakıyorum:)

Grace; sağolun teşekkürler

Duy'un Renkleri ; dantelde ön açıklığını pek sevmiyorum zaten hem rengi hemde deseniyle hareketli birde teni göstermek istemedim. blogumu inceleyin 'dikiş dersleri/yeni başlayanlar için' etiketiyle tüm sorularınıza cevap bulabilirsiniz. :) bol bol yazı yazıyorum bu konuyla ilgili biraz eski yazılarıma göz atın yardımcı olacaktır


Nur K.♥ ; çok teşekkür ederim:)

masal dedi ki...

ne tatlı ne romantik bi elbise bu böyle :)
yine harikalar yaratmışsın canım, hem çok ucuz hem de kısa sürede bitirmişsin emeğine sağlık :)
yarın bu elbiseyle çokkk güzel bi gün geçirmen dileğiyle :)

blogdayaparımkariyerde dedi ki...

süper süper süper!! ellerine sağlık canım blogunu az önce overlok makinası arayışları yaparken keşfettim iyiki de bulmuşum:) acme marka almışsın memnunmusun acaba? fiyat olarak da uygun olduğu için bende önceliği bu markaya veriyorum ama 2 gün sonra elimde kalır diye de çekiniyorum.

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

masal ;canımın içi çok teşekkür ederim <3 Amiin..



blogdayaparımkariyerde; hoşgeldinizzzz! overlok makinemden gerçekten çok memnunum. Ben 3 ipliklisini kullanıyorum. 4 iplikliye geçmeyi henüz düşünmüyorum çünkü beni güzel idare ediyor.. overlokla ilgili detaylı yazım aşağıda; tavsiye edermiyim? Kesinlikle evet.. :))
http://fashiondesignbycns.blogspot.com/2012/01/overlok-fark.html

blogdayaparımkariyerde dedi ki...

Bende sana yorum yazdiktan sonra gördüm bu yazını:) cok iyi oldu bunlari okumuş olmam simdi kafamda daha da netlesti kararim. Teşekkürler canim görüsmek uzere;)

Necla Şölen dedi ki...

hayret ben seni nasıl da farketmemişim, blogunu, dikişlerini tarzını beğendim:=)Takipteyim...

 
©desing by Cansu ASLAN