5.06.2012

Bu aralar;


Beni mutlu eden şeyleri benden çok "o"nun bildiğini öğrendim..


"Sevgi"nin emek ve fedakarlıkla büyüdüğünü, "özür dilemenin" insanı ne kadar yücelttiğini anladım..


Artan kumaşlarımı değerlendirerek kendime yepyeni aksesuarlar yaptım..


Yazın nihayet geldiğini hissettim..


Bu hafta tek ders finalim var..
Dualarınızı esirgemeyin olur mu?
Bu sınavla birlikte tüm dönemi bitirmiş ve çıkış belgemi alıyor olacağım..
Sanırım en ağır gelecek olan şey 5 yıldan sonra dolabımı boşaltıp anahtarımı iade etmek olcak.. 
 
 
Bu arada unutmadan söylemek istiyorum
  Facebook sayfam'dan beni daha yakından takip edebilirsiniz.. 
500'e çok az kaldı :)
 Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

Venüsün Dünyası dedi ki...

İnşallah sınavını başarıyla verirsin ve güzel bir yaz geçirirsin sevgiler :)

http://amareteipsum.blogspot.com/

bakimliolmakasktir dedi ki...

inş geçersin de biter okulun :) ama gitmek kötü bi duygu sonraki senelerde keşke okulum bitmeseydi diyor insan :)

Grace dedi ki...

canım sınavının süper gecmesı dıleği ıle

masal dedi ki...

tatlım umarım sınav çok çok iyi geçer..
sınavın yükü de üstünden kalktıktan sonra bence yazın tamamen geldiğine inanırsın ;)

 
©desing by Cansu ASLAN