27.06.2012

Dantel & Çiçek

Günaydııın!:)
Tatilimin ilk kısmı bitti.
Eğlenceli kısa güzel bi tatildi tabii aksilikler peşimi bırakmadı değil..
Tatile çıkmadan 1 gün önce bacağımı yaktım:(
 Fotoğraflardan belli olurmu bilmiyorum ama sağ dizimden aşağısı olduğu gibi yanık. Güneşten çok sakladım kremler sürdüm iz kalmasın diye ama umarım bi işe yarar. 



İnstagramdan takip edenler bilir ilk gün dantel çiçekli mini elbisem eşlik etti bana. 
Yol yorgunluğu bile olsa oteli gezmeye başladım mini hayvanat bahçesini bulmamla huzura erdim :)
Elbiseyi 5 TL gibi komik bir rakama Terkostan (terkos pasajı/Beyoğlu) yada Kadıköy'den almıştım yanlış hatırlamıyorsam. 
Ayakkabılar annemden hediye <3
 Anahtarlı bilekliği ise ben yaptım
Eğer sizde bilekliklerden isterseniz sağ üstte iletişim bilgileri kısmından bana ulaşabilirsiniz..

Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

ben bu elbiseye bayılmıştım :) sana da çok yakışmış!!

madammoda dedi ki...

Elbise çok yakışmış, saçlar da pek şık olmuş ;))

Venüsün Dünyası dedi ki...

Fotoğraflarda belli olmuyor ama geçmiş olsun iz kalmaz umarım :( Elbisen için söylenecek birşey yok fiyatıyla beraber mükemmel :))

rosa y gris dedi ki...

çok şık olmuş elbisen saçın da çok güzel sen de güzelsin zaten :)

ben de beklerim :)
http://rosaygrismoda.blogspot.com/

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

ChunLi Beauty ; busecim muahh! teşekkürler:)

madammoda ; sağol canım çok teşekkür ederim:)

Venüsün Dünyası ; tüm gün elimde silverdinle geziyorum hala geçmedi 12 gün oldu nerdeyse:( çok sağol canım muckss

rosa y gris; teşekür ederiiiiimmmm :))

 
©desing by Cansu ASLAN