2.06.2012

Diy; Neon Necklace

Öncelikle yorumlarınız,mailleriniz için çok teşekkür ederim. 
Dün biraz fazla duygusaldım. Bol bol ağladım diyebilirim..
Her mesajda,mailde ve yorumda gözlerim doldu okadar güzel şeyler yazmışsınız ki.. Yüreğinizi ve içtenliğinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim

Bu hafta sizlere bu yazımda anlattığım bluzumun biye kısımlarını renginden dolayı atmaya kıyamamış ve saklamıştım. Bugün aklımdaki projeyi gerçekleştirdim ve yepyeni bi kolyem oldu!
İhtiyacınız olan sadece zincir ve neon renkli bir kurdele-kumaş parçası..
Zincirin halkaları arasından önlü-arkalı geçirin ve bitti bileee!
İşte bana tüm yaz eşlik edecek yeni kolyem:)
 Soldaki gün ışığında, sağda ki flaşlı çekilmiştir..

Kurdele kullandığınızda daha profesyonel sonuçlar çıkacağına eminim.
 Benim gibi atmaya kıyamadığınız renkli kumaş parçalarını sizde bu şekilde değerlendirebilir kolye ve bilezik yapabilirsiniz.


Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

Dilan Özcan dedi ki...

Bayıldımmmmmmm ! Türkiye'ye gittiğimde hemen yapacağım :)

Polishist dedi ki...

Bende de bu renk kuru kafalı bir kumaş vardı, üşengeçliğimi bırakıp bundan yapmalıyım:)

MadamB Fashion dedi ki...

Yaratıcı olmak farklı bişey:)

 
©desing by Cansu ASLAN