11 Haziran 2012 Pazartesi

Instagram pics of the week


 Oğluşumla doya doya hasret giderdim :)

çok uzaklardan gelen hediyelerle çok mutlu oldum:)


Haftaya tatile çıkıyorum. Ön hazırlıklarım başladı:)
Beyaz kurdeleyi sevmedim beline sanki siyah daha çok yakışıcak gibi değil mi?


Grey'a anatomy'i izlemeye başladım.. daha doğrusu üçümüz başladık:)
Çikolatamız eksik olsa da mutluyduk:)


Bonbonumun çantası tüm hafta boyunca yanımdaydı doya doya gezdik:)
Mint rengi taytımla çok güzel ikili oldular


Beni tanıyanlar bilir kahve ve çayı çok sevmem.. hatta hiç sevmem..
Benim 2 temel içeceğim vardır.. Su ve Ayran.
Eğer içersem sadece karamel aromalı kahve içerim onuda bitiremem zaten.
Uzun zaman sonra kahve orucumu bu kupa sayesinde bozdum diyebilirim :)


Şunu anladım ki hangisini daha çok seviyorum diye bir cevabım yokmuş benim:)
Makaron olsun yeter aroma farketmez..


Uzun zaman sonra ilk defa köy kahvaltısı yaptım..
Yumurtasından peynirine herşey organik,taptaze ve mis gibiydi..


Yeni pareo elbisem..
Üzerinde birkaç değişik planlarım var.. 
Bittiğinde daha ayrıntılı olarak paylaşırım:)

İnstagramda beni  "cansuaslan_" kullanıcı adıyla bulabilirsiniz.


Öpüldünüzzzz 

2 yorum:

Fashion, Makeup, Accessories, Food dedi ki...

Bnecede doğru bir karar, siyah kurdele daha iyi durur üzerinde. Güle güle kullan

kendin yap ;) dedi ki...

kesinlikle siyah kurdele:) ellerine sağlık tasarımların muhteşem

 
©desing by Cansu ASLAN