30.06.2012

İnstagram pics of the week


Tatilimin son günü bana eşlik eden bu tulumumu çoook severek dikmiştim hatırlarsanız .. Dikiş aşamalaında epey beni zorlasa da başarıyla sonuçlandırabilmişim değil mi? :) 


Benim minik oğluşumla hala tanışmayanınız var mı acaba merak ediyorum
Veteriner olduğum için mi yoksa kendi köpeğim olduğu için mi bilmiyorum ama deli gibi köpek aşığıyım
Sokak köpeklerine dahi ilgim sevgim Ares'e duyduğumla aynı.. {Neredeyse:))}
Bu yaramazlık sonrası "uyuma-uyumama" evresine ait:)


Geçenlerde Ebay'den verdiğim siparişlerim tam 15günde elimdeydi..
Numara konusunda çok korkuyordum normalde 37,5 giyerken bu babeti 38 sipariş ettim..
Dar olmasındaysa bol olması daha mantiklı geldi..
Neyse ki ayağıma TAM oldu hatta bukadar rahat olmasını beklemiyordum ama inanılmaz rahatlar..
Yakın bi zamanda siyah/kırmızı olanınıda almayı düşünüyorum.. :)


Uzun zaman önce başlayıp sürekli ertelediğim kısmetsiz ve kadersiz elbisemi sonunda tamamlayabildim:)
Tamamladım derken aslında tam olarak bitmiş sayılmaz hala birkaç detayı var ama bukadarını bile sabır içinde* tamamlayabildiğime saşırdım.. 
{*Sabır içinde derken bunun içine son prova aşamasında gizli fermuarın patlaması ve onu da değiştirmem dahil oluyor(!) }

Ve son olarak tatilin son gecesine ait Teyzemle hamak keyfimizden bir kare :)

İnstagram & Twitter kullanı adım: CansuAslan_

Keyifli haftasonları dilerim :)

Öpüldünüzzzz 

2 yorum:

kendin yap ;) dedi ki...

o sabııır içinde biten elbissenin rengi ve göğüs bölgesi o kadar şık duruyor ki... bittim, aşık oldum galiba

Suzan&Selma dedi ki...

Woooow,
you are so cute :)

Greetings from Germany <3
Selma

http://diamonds-x3.blogspot.de/

 
©desing by Cansu ASLAN