12.06.2012

Pembe Mini Tulum






 Bu kumaş aslında midi boy bir elbiseye aitti. Kumaşına bayılıp tulum haline getirmem biraz zor oldu..
İlk sorun şort kısmının ağıyla ilgiliydi neyseki başarıyla sonuçlandı.
ikinci sorunsa ilk başta fermuar dikmeyi düşünmediğimden dolayı giyerken problem olmasıydı. Gizli fermuar bu sorunu kolaylıkla çözdü:)
Aslında bunu satış bloguna koymayı düşünüyordum ama sanırım rengi ve modeli beni cezbetti kendime ayırdım:)

 Bir önceki tulum denememe burdan bakabilirsiniz..


Nasıl sizce de çok şirin olmamış mı? :)

Tulum: Cns'design by Cansu ASLAN

Öpüldünüzzzz 

7 yorum:

irem dedi ki...

çok ama çok şirin olmuş =) desenine bayıldım ;)

Melike Doygun dedi ki...

bende çok beğendim senin bu yaratıcılığına bayılıyorum

ikitanemvebiz dedi ki...

çok hoş olmuş güzel günlerde giyin.

blogdayaparımkariyerde dedi ki...

şirin de laf mı giyince tam bir şirine olacaksın:) ellerine sağlık canım

Nazlı dedi ki...

Ne sirin bir blog! Yaptiklarin da oyle :) fotografla ilgili yapabilecegim bir sey olursa beklerim....

http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

masal dedi ki...

çok cici bir şey olmuş buuu!!!
tam senlik :)

terzi-mankeni dedi ki...

çok tatlı olmuş :) güle güle giy :) ellerine sağlık :)

terzi-mankeni.blogspot.com

 
©desing by Cansu ASLAN