9 Haziran 2012 Cumartesi

Sarı Dantel Elbise & Bebek Şenliği


Daha önce giymeyi planladığım elbisem doğum günüm yerine Bebek şenliğinin ilk gününe kısmetmiş:)


 En fazla 1 saat durabildiğim için sadece Mkblconsept,TwoDreamMakers, Esmodistanbul ve Zetoya uğrama şansı buldum.. Zetonun malesef bir işi çıkması nedeniyle onun yerine anneciğiyle tanışıp konuştuk :)


TwoDreamMakers markasının yaratıcıları Keddy(Selen) ve Styleistico(Tuğçe)'yi blogdan tanıyorsunuz.
Aceleyle hemen 3 dakika ayak üstü konuşmamız ve tanışmamızla bile çok keyif dolu ayrıldım yanlarından.
Bu haftasonu yolunuz düşerse uğramadan geçmeyin diyeceğim tek stand! 
Muhteşem ürünler var..


Kombinimin detaylarında tüm gün rahat edebilmek için dolgu topuk kurtarıcımdı! 
Başka bir ayakkabı olsaydı sanırım dünkü eğlencemizden sonra 1 hafta yere basamazdım:)

 Bugün Bebek şenliğini evimde çikolatalarım eşliğinde Twitter'dan takip edicem..
Son sınavımdan da geçtiğimi öğrenmem diplomamı almak için önümdeki tüm engelleri kaldırdı!
Bugün keyif günü:)


Elbise: Cns'design by Cansu ASLAN


Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

keyif gününün tadını çıkar:) elbise çok hoş:) iyi günlerde kullan.
sevgiler

Acemi terzi dedi ki...

elbise tahminimden de iyi duruyor cansu. 2tlye böyle harikalar çıkarabilmek ne mükemmel bir duygudur kimbilir:) kayseride olsa 2tlye fermuarını bile vermezler. çok imreniyorum sana çok:)

Melike Doygun dedi ki...

ne kadar hoş ve ne kadar zarif görünüyorsun

ÖZ MODİSH dedi ki...

Elbisene bayıldım,sanada çok yakışmış:)Ellerine sağlık...

blogdayaparımkariyerde dedi ki...

elbisen gerçekten çok yakışmış canım. bende yarın gitmeyi düşünüyorum, tabi sıcaktan bunalıp da vazgeçmezsem:)

pembe fiyonk dedi ki...

çok cici çok güzel olmuşsun.keyfin fotolara yansımış canım

 
©desing by Cansu ASLAN