26.07.2012

Bu Aralar ben; {with Instagram}


Kalpli babetlerimi her fırsatta giyiyorum:)

Babişkomun yaptığı aynalara bakıp "woooww" diyorum


Saç aksesuarlarının aşığı olaraktan her artan kumaşımdan kendime şirin şeyler yapıyorum


Artık Ares sayesinde dikiş dikerken odamda yalnız olmuyorum. Dikiş makinemin sesini duyduğu anda gelip yanıma uyumaya başlıyor:)

 
Yarım kalan işleri tamamlamaya çalışıyorum..
 

İftar-Sahur arası zamanı değişik şeylerle kendimi oyalayarak geçiriyorum..


Uzayan saçlarımı tekrar şekle sokuyorum..
Son 2 yıldır {hatta 3 bile olabilir} Saçlarımı kendim kesiyorum. En son Kasım ayında omuz hizzasında kesmiştim hatırlarsanız:)
Artık uzun ve önleri katlı keserek kullanıyorum. En net ve yeni halini burda görebilirsiniz..
Uzun bir süre bu modelde kalacağım sanırım..


Sevgilimin annesinden gelen birsüüüürüüü kumaşım daha oldu:)
O kadar mutlu oldum ki görünce. Ne kadar teşekkür etsem az<3 <3 <3



Yüzük aşığı olarak gerek Ebay gerekse Asos'u talan etmeme rağmen isteğime uygun bir serçe parmak yüzüğü bulamamıştım. Bende oturdum kendim yaptım!:)
Ama hala aklımda değişi modelleri var. Eğer sade, narin ve şık bir serçe parmak yüzüğü görürseniz bana ulaşın lütfen.

Sonbahara kadar dikilmeyi bekleyen beğendiğim modeller. {Ağustos'12 burda dergisi}


Garnier'den sonra Palette'ye dönüş yapmanın mutluluğu içerisindeyim..
Neden vazgeçtiğimi bile hatırlamıyorum ne büyük hata etmişim.. Bidaha uzun süre değiştirmeyi düşünmüyorum..
Yeni rengim: Dore Karamel
Fotoğrafları ve saç boyası oranlarını yakında ekleyeceğim..

Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

harika anlatmışsın ,bu arada saç aksesuarına bayıldım...sevgiler

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Cok teşekkürler tatlim :)

Scissor Hands 81 dedi ki...

Omuz hizası saçtan vazgeçme bence sana çok yakışyor çünkü

 
©desing by Cansu ASLAN