20 Temmuz 2012 Cuma

Diy inspiration

















İlhamınız bol olsun!

Öpüldünüzzzz 

9 yorum:

Nerwen dedi ki...

Aralarında bildiklerim de vardı ama çok güzeller gerçekten çok beğendim bu fikirleri. Kravat fikri değişikmiş :) Ayakkabılara puantiye ve desenler çok güzel olmuş. Geçiş renkleriyle babetler ise favorim oldu :)

Güneş Ünal dedi ki...

ahh hepsine bayıldım o simliyi converse lerime yaptım ama topuklu ayakkabılarda da hoş olmuş. bir kaç tanesini denicem bende

chfashiontrend dedi ki...

hepsi güzel fikirler,jean paçasının katlı olarak işlenmesi fikrine bayıldım ben:)
sevgiler

meelviin* dedi ki...

Gerçekten güzel fikirler bi denemek lazım:)

Bende bloguma beklerim sevgiler:)
http://mmelvvin.blogspot.com/

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Daha önce denk gelmediklerim de var.Çift renkli olanlar özellikle hoş.Bloğumda hediyeleşme etkinliği ve çekiliş düzenliyorum.Katılmak istersen seni de beklerim :)

aynur duguk dedi ki...

hepsi çok güzel ve değişik :)

rosa y gris dedi ki...

bu dıyları nerden buluyorsun ya hepsi "beni yap beni yap" diye bağırıyor sanki :) en son kıvrılmış paçaya pul boncuk dikme fikrini çok tuttum ama en kısa zamanda denicem :)
sevgiler..

Esra dedi ki...

hepsini çok sevdim ama özellikle şu fermuar ve düğme olayı pek hosmuş:)

özge batır dedi ki...

Hepsi çok güzel. Bazılarını denemeye karar verdim. Paylaşımın için teşekkürler :)


http://ozge2312.blogspot.com/

 
©desing by Cansu ASLAN