12 Temmuz 2012 Perşembe

Diy; Pantolondan Şort yapmak


Geçen gece dolabıma detox uygularken kullanmadığım tüm pantolonlarımdan vazgeçmeye henüz hazır olmadığımı farkettim:)
Tüm hepsini katlayıp dikiş masamın üzerine ayırdım  ve aklımdaki diy projesini dün akşam gerçekleştirmeye başladım..
İlk önce neon pantolonumu makasla keserek mini hale getirdim daha sonra elimle paça kısmını tiftikledim.
Aslında kör bi makas kullansaydım kendiliğinden bu hali alırdı ben bunu biraz geç farkettim. Siz kör bi makasla keserseniz paça kısmı daha saçaklı hale gelebilir..

Rengine kıyamayıp çok fazla detay katmak istemedim.
 Ben kesik modelleri kot pantolona daha çok yakıştırıyorum birdaha ki projem bunun üzerine olacak beklemede kalın:)


Öpüldünüzzzz 

7 yorum:

Betulove dedi ki...

çok güzel olmuş, ellerine sağlık:) ben de geçenlerde bir tanesini kestip diktim,çok rahat oluyor. en yakın zamanda kombini de bekliyoruz :))

*ssdesignbutik dedi ki...

süpermiş!!! ellerine sağlık

Fashion, Makeup, Accessories, Food dedi ki...

Çok şeker olmuş ellerine saglık, rengi pek belli olmasada hoşuma gitti güle güle kullan

begum erer dedi ki...

ben de deniycem gaza geldim bak şimdi :)

http://bgcloset.blogspot.com/

Melis's world dedi ki...

Bloguna ba-yıl-dım !!! Cok sırın ve keyıfle takıp edicem:)
Benim bloguma da beklerim,sevgiler..

fashionfrommyeye.blogspot.com

mete han dedi ki...

Bloğunuzda ki güncel paylaşımlarınız sayesinde sık sık bloğunuzu takip etmeye başladık. Halı yıkamacı firması olarak paylaşımlarınızın ve başarılarınızın devamı dileriz.

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

Betulove; tam kombin olmasa da yayınladım canım üstteki postlarda:)

*ssdesignbutik ; çok teşekkür ederimmm:)

Fashion, Makeup, Accessories, Food ; Neon sarı canım rengi öyle çok parlak değil. çok teşekürler:)

begum erer; kullanmadığın pantolon varsa hemen dene canım daha çok giyiyorsun emin ol:)

Melis's world ; çoook teşekkürler bloguma hoşgeldiniz:)

 
©desing by Cansu ASLAN