10 Temmuz 2012 Salı

Geçen Hafta Ben;

Ares büyüdü kocaman oldu artık kendi arkadaşlarını kendi seçebiliyor:)
Bu arkadaşının adı "Çak" aynı yaştalar..
Süper ikili olmamışlar mı? :)


Renkli aksesuarlar gün geçtikçe benim için bambaşka bi boyut kazanıyor artık :)
Bunlar telefonum için gelen siparişlerim.. (Ebay)


Organik besin işine girmiş gibi gözükebiliriz(!) :)
Küçüklüğümde bahçeli bir evde büyümenin verdiği o doğallıktan vazgeçemeyerek hala kokulu domates aşığıyım..
Ares'te bana benzemiş olcak ki tüm hepsini yeme derdinde:)
Gördüğünüz demir teller onun yemesini önlemek için..


Uzun zaman sonra başbaşa güzel bir sahil keyfi yapabildik.. <3


Beni uzun süreden beri takip edenler bilir ki ben ayran delisiyim..
Bu fotoğrafta "bana ayramımı verin yeter hep gülerim" isimli çalışmam :))

 Sevgilim, Kuzenlerim ve Arkadaşlarımla dün bir arabaya doluşup(!) sahile gittik.
Aslında gidiş-dönüş maceramız daha eğlenceliydi:)
Bu haftasonu tekrar planımızı yaptık. 
Daha kalabalık, Daha yemek dolu veee Daha eğenceli! Üstelik yazlıkta! :)

İnstagram & Twitterda beni " CansuAslan_ " kullanıcı adıyla bulabilirsiniz..

Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

cukulata.alba dedi ki...

özhisar ayranı denedın mı balıkesrde meshurdur

Jane dedi ki...

Ho La La, nice tomatoes <3

Betulove dedi ki...

o mavi minnak şey tam yemelik! Çok hoşuma gitti ben de hemen ebay den bakmalıyım:)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

cukulata.alba; yok canım denemedim :(

Jane; Thankss :)

Betulove; hehe:) bak tatlım her rengi var. :)

 
©desing by Cansu ASLAN