16 Temmuz 2012 Pazartesi

Geçen hafta Ben :)

İnstagram'dan takip edenler bilir. Geçen haftam eğlence,alışveriş ve boool kahkahayla geçti..


İndirim sezonundan yararlanmak için Deichmann'a uğradık annemle.Bu ayakkabıda çok kararsız kaldım
Alsam mı almasam mı diye düşünürken kasaya varmıştık bile :)
Kaç tane ayakkabı aldığımızı bilmiyorum bir ara annem kendini durduramayacak ve o mağazadan hiç çıkamayacaz sandım:)
Çok indirim var mutlaka uğrayıp bir göz atmalısınız. Bu ayakkabıyı 22TL gibi bir fiyata aldım..


Bu yazımda sizlerle paylaştığım diy neon şortumu giydim.
Pantolonken hiç giymediğim kıyafeti şort haline getirdikten sonra çıkartmamamda ayrı bir konu(!) :)


Sevgilim,kuzenlerim ve arkadaşlarımla uzun süredir hiç eğlenmediğimiz kadar eğlendik:)
Bol bol yedik,içtik,içtik,,içtik....



En yakın arkadaşım için pareo diktim..
Kumaşı fotoğraflarda tam olarak kendini belli etmiyor. Pulları güneşte parlıyor.


Benim oğluşum Ares'le tanışmayanınız var mı?
Kendisi aslında bir tosbaaaa. Yaz aylarında hımbıl ve tembel oluyor kendisi:)


En yakın arkadaşıma doğum günü için sürpriz yapmaya gittik..
Biz beraber olduğumuzda işte böyle ilginç pozlar çıkıyor ortaya:)


"Aspirin-Vazelin" ikilisini hiç duydunuz mu bilmiyorum..
Yeni kullanmaya başladım
 ilk günden itibaren etkisini gördüğüm şeyleri seviyorum ve bağlanıyorum.
1 hafta denedikten sonra yorumlarımı ve nasıl kullandığımı sizlerle paylaşacağım..


Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

adasehir dedi ki...

Ayakkabıların çok gzelmiş Cansu, güle güle kullan :)

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

oyyyy (:arese resmen aşığım ((: kirazlı fotiler süper (((: benide bi tepiklesende dikiş makinemi açıp en azından parmaklarımı sakatlasam, bu da birşey dimi D: aspirin olayını merak ettim..

Duygu Senyurek dedi ki...

selam
hediye çekilşime katılmak ister misin cnm=)?
http://www.duygusenyurek.com/2012/07/hediye-kutum.html

Venüsün Dünyası dedi ki...

Sen çok yetenekli ve cici bir kızsın Ares beni bitirdi :)

y_m_n dedi ki...

merhaba

Vazelin ve Asprin ne işe yarıyor ve ne için kullanıyorsun açıkçası yeni şeyler denemeyi seviyorum ve çok merak ediyorum da:)

teşekkürler

 
©desing by Cansu ASLAN