25 Temmuz 2012 Çarşamba

Payet detaylı bluz

 Ramazan aylarında dikiş konusunda daha verimli oluyorum..Sanırım yemek yemek benim tüm enerjimi alıyor gibi :)
Bu bluzu instagramdan takip edenler bilir "sahura kadar bitmeli" diye paylaşmıştım.. 
Böyle kolay sade ama kullanışlı kıyafetler dolapta kurtarıcı olabiliyor..
Siyah kalem eteğimle kombinledim. Eteği burdan hatırarsınız.

İntagramda diktiklerimin kombinlerini "Cnsstyle" hashtag'iyle bulabilirsiniz..

İnstagram & Twitter: " CansuAslan_ "
 
Öpüldünüzzzz 

2 yorum:

irem dedi ki...

canım twitter'da da görüp çok beğenmiştim, bayıldım bu bluzune ;) gerçekten bu basic parçalar yaz günlerinin kurtarıcısı, payetlerle de hareketlenince çok şık olmuş =)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Bende çok beğenmiştim ınstragamda :) Çok yakışmış ellerine sağlık güzel günlerde kullan :*

 
©desing by Cansu ASLAN