27 Temmuz 2012 Cuma

Yeni Saç Rengim; Dore Karamel



Saç rengim konusunda çok mail alıyorum. Benim uzun bir dönemdir saç rengim 7/0 - 8/0 arasında.
Yani bu skala "Kumral-Açık kumral" anlamına geliyor..
Ben Kızıl-Bakır tonlarından hiç ama hiiç hoşlanmıyorum. Bu nedenle karışım yaparken boya kasemin içinde mutlaka bir sarı veya dore renk kullanıyorum.
Dore Karamel aslında benim tenim gibi buğday tenlilere en çok yakışan renk.
Nasıl bir renk derseniz Karamel bir saç rengine sarı gölge atmışsınız gibi duruyor..

 Gün ışığı altında çekilmiştir..
Normal ışık altında çekilmiştir.
 
Gelelim bu boyayı evde nasıl hazırladığıma..

Palette 8/0 : Boyanın tümü + Oksidasyon kreminin tamamı
Palette 7/0: Boyanın yarısı + Oksidasyon kreminin 2/3'ü

Saçımın tamamına uygulayıp 40 dakika sonra yıkadım..

Aynı karışımın daha farklı oranlarını Garnier'de denemiştim. Sonucu burda paylaşmıştım..
Bu defa denediğim renk Garnier'e göre daha hoşuma gitti.

Fotoğraflar bugün{boyandıktan 3 gün sonra} saçlarım hafif nemliyken çekildi..


Öpüldünüzzzz 

19 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

harika bir renk çok beğendim ...sevgiler

Selma's world dedi ki...

güzel bi renkmiş cnm, günışığında tatlı duruyo :)

zuzu günlüğü dedi ki...

benim saç rengim açık kumral sen açık kumralın üstüne mi denedin çok güzel olmuuş elline sağlık çok güzel bende yapacam eğer sende açık kumralın üstüne denemişsen cvp için tşkler

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

chfashiontrend ; teşekkürler canım:)

Selma's world; çok teşekkür ederim:)

zuzu günlüğü; evet açık kumralın üzerine denedim kolay gelsin sizede:)

DygN Design dedi ki...

harika olmuş böyle iki rengi karıştırmak aklıma gelmemişti :)

masal dedi ki...

saç rengin süper olmuş tatlım :)
her an formülünü deneyip saçlarımı boyayabilirim paylaşım için çok teşekkürler :)

pln dedi ki...

mrb.bende bu iki renkten birer kutu karıştırarak boyuyorum ilk boyadığımda birz koyu olup bikaç yıkamaya renk aynen bu oluyor.benim sormak istediğim dip boyayı nasıl yapıyorsun sadece dipleremi sürüyorsun yoksa saçın tamamınımı boyuyorsun? yardımcı olursan çok sevinirim..

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

DygN Design; teşekkürler:)

masal; tatlım dene mutlaka çok hoş bi renk:) kolay gelsin şimdiden:*

pln ; 7'den 1 tüp olunca evet koyu oluyor. ben dip boyayı beceremiyorum sanki renk farkı oluşacak gibi geliyor. Zaten dip boya için harcadığım boyayla tüm saçımı yapabiliyorum:) o yüzden tamamını boyuyorum cnm. Benim tüm boya yazılarımda saçımın tamamı boyanmıştır. hiç dip boya yapmadım çünkü.. Dibim geldikçede tüm saçımı boyuyorum. Böylece saçımın uçları dahil tamamı boyayla besleniyor.

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

anlattığınız ölçüde iki rengi karıştırdım bir kutu sarı yarım kutu kumral ama malesef saçım kestane rengi oldu neden açmadı anlayamadım

Unknown dedi ki...

merhaba
tarifinizi bire bir uyguladım ama koyu oldu kestane rengi tuttu yıkadıkça açar belki bilemiyorum

aslı tahta dedi ki...

saç rengine bayıldım.benim saç rengim koyu kestane üstüne röfle yaptırmıştım.5-6 parmak saç diplerim çıktı.dün çarşıya çıktığımda senin fotoğrafa koyduğun palettenin boya kutusunun aynısından bulamadım :(şekli farklı üretimden kalktımı acaba?kaç yılında boyamıştın?kutunun şeklimi değiştiki?bu tonu tutturmayı çok istiyorum...

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

2012 temmuzunda boyadım. Belki başka yere bakmalısınız çünkü geçenlerde gördüm vardı. Ben çok uzun zamandır palette kullanmıyorum. Belki kutusu değişmiştir. Böyle ince uzun değilde daha büyük kutularda var

Adsız dedi ki...

Merhaba, bu sac rengini yaparken hangi oksidani trrcih ettiginozi ve volume oranini ogrenebilir miyim?

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

okadar uzun zaman oldu ki hatırlayamıyorum :) sanırım biri %6 diğeri %9'du.
Kutunun içinden çıkanları kullandım ilave bi açıcı eklemedim.

Unknown dedi ki...

vazgeçilmez saç rengim oldu lakin biraz koyu oluyor ben de farklı denemeler yaptım
ilk fotoğraftaki rengi yakalamak için palette setlerden 1 kutu 9 numara ve 1/3 kutu 7 numara karıştırıyorum işte o zaman sonuç gerçekten mükemmel oluyor

Adsız dedi ki...

meraba.ayni bu kutudan bulamasam.ama paletta 8.0ve 7.0 olsa olurmu?

Adsız dedi ki...

Kutunun ne onemi var muhim olan numara :) ambalaj zaman icinde degişmiş yenilenmis olabilir

Adsız dedi ki...

Bayıldım.uygulayacagim yalnız sormak istedigim bişey var.dipler çıkınca dip boyası yapmadan önce diplere açicı uygulamak gerekir mi.sac rengim koyu kumral

 
©desing by Cansu ASLAN