18.08.2012

Black & Gold


Günaydın!
İlk izin günümde soluğu hemen blogumda almak istedim:) Çalışmadan önce gün içerisinde hiç yazı yazmasamda reader'dan her yazıyı okuyabiliyordum fakat şimdi twitter'a bile zor girebiliyorum :( 
Biraz yorulsamda,uykusuz olsamda mutluyum. Birkaç hedefim var bunlara ulaşabilirsem hayatım çok daha düzene girecek. 
Dua edin bana bol bol olur?:)
Dün gece bana VipDukkan'dan aldığım yeni elbisem ve kendi yaptığım altın obi kemerim eşlik etti..
Pazartesi yine iş başı:( 
Bayram,tatil,haftasonu diye bişey yooook. Alışmak zorundayım  ♪ ♫

Öpüldünüzzzz 

2 yorum:

Grace Happy dedi ki...

zaten bellı sure sonra duzene oturur elbısen cok guzel buarada

Venüsün Dünyası dedi ki...

Yerim seni <3 umarım en yakın zamanda herşey düzene girer bizler de seni daha fazla özlememiş oluruz :))

 
©desing by Cansu ASLAN