9.08.2012

İlk iş günüm




Twitter ve Facebooktan takip edenler bilir. Dün Veteriner hekim olarak ilk iş günümdü. 
Bundan sonra blogumu biraz aksatırsam bilin ki bu yüzden:)
İnstagram'da çok aktif olarak fotoğraflarımı paylaşıyorum. Aynı zamanda instagrama koyduğum fotoğraflar Facebook ve Twitter adreslerimde otomatik olarak yayınlanıyor yani ordan da takip etme şansınız var:)
İlk iş günümde en güzel anım şüphesiz canım Ailemin bana yolladığı bu güzel güllerdi.
Çok mutlu oldum. 
Allah hiçkimseyi Ailesinden,Sevdiklerinden ayırmasın. Dün nekadar çok sevildiğimi birkez daha gördüm.
Tüm gün telefonumu bildirim yağmuruna tutan özelliklede blog dostluğu nasıl güzel bişeydir bana bunu birkez daha hatırlatan siz arkadaşlarıma da çok teşekür ederim..
Gelen mailler,whatsapp,mesaj,telefon,yorumlar hepsi çok çok mutlu etti beni..
 Teşekürler!

Öpüldünüzzzz 

21 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

çook sevindim yeni işin hayırlı olsun canım :) minik dostlarla birlikte çalışacaksın ne güzel.
insanın ailesi gibi var mıdır şu hayattaa

Olmadı Baştan dedi ki...

Allah utandırmasın :) herşey istediğin gibi olur inşallah. ama bence bloggerı da boş bırakma :)

asua dedi ki...

Vazgeçilemeyen bir veteriner hekim olmanı dilerim. Bilgisini, deneyimini bir arada kullanabilenlerden yani. O kadar az ki böyle veteriner hekimler. Sevgiler....

Venüsün Dünyası dedi ki...

Bence sen herşeyin en güzelini hakediyorsun Allah gönlüne göre versin güzellik ınstragamdan yazdım ama yine söylemek istiyorum iyi şanslar kuzum enerjin hep yüksek olsun mucks :** Bu arada fırsatın olursa blogumda ayakkabı hediyem var katılmak istersen memnun olurum belki sana çıkar daha memnun olurum :))

Dilan Özcan dedi ki...

Canım hayırlı olsun. Bol paralı kazançların olsun :)

suhuba dedi ki...

Canım hadi bakalım güzelliklerin başlangıcı olur inşşallah :)

KeLeBeK dedi ki...

Canım hayırlı uğurlu olsun =)

ChunLi Beauty dedi ki...

Hiii süper senin adına çok sevindim :) İşin Beylikdüzü tarafındaysa uğramayı çok isterim canım :)

ChunLi Beauty dedi ki...

Hiii süper senin adına çok sevindim :) İşin Beylikdüzü tarafındaysa uğramayı çok isterim canım :)

designbyeda dedi ki...

senin adına çok sevindim cansuCum.ailenin jesti gerçekten gurur duyulacak türden.sevginiz mutluluğunuz daim olsun canım.ayrıca yeni işin hayırlı olsun.öptüm canım.

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

ayy ne güzel bir heyecandır işe başladığın zamanlar...:)) başarılar yeni işinde tatlım:))

Ceren dedi ki...

o kadar güzel bi işin varki resmen kıskandım :)
hayırlı olsun yeni işin.

Selma's world dedi ki...

hayırlı olsun cnm, çok güzel bi meslek seçmişsin.

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

Allah yolunu hep açık etsin canım benim.. o shar peinde yanacıklarını öperim, eve gidincede ares aşkımı öp benim için *.*

Cries Ben dedi ki...

Hayırlı olsun inşallah her şey gönlünce olur :)

terzi-mankeni dedi ki...

Tebrik ederimmm :) yüzümde bir tebessümle okudum yazını, önümüzdeki yıl bende mezun oluyorum, inşallah darısı benim de başıma :) sevgiler

chfashiontrend dedi ki...

Hayırlı olsun çok uzun yıllar olsun yeni işinde hep mutlu ol...sevgiler

butterfly dedi ki...

NE GÜZEL MEZUN OLUR OLMAZ İŞ BULMAK BENDE YENİ MEZUN OLDUM AMA DAHA İŞLE İLGİLİ Bİ GELİŞME YOK:( HAYIRLI OLSUN ALLAH DAİM ETSİN...

write to me often dedi ki...

Aaaa, burası bizim eskiden gittiğimiz ama artık gitmediğimiz veteriner kliniği. Çok da sevimli ama bir o kadar nemrut oyuncak ayı kadar bir iran kedisi vardır buranın hatta.

Başarılar diliyorum yeni iş yerinizde.

zeynep dedi ki...

Hayırlı olsun yeni işiniz...

gulsinem dedi ki...

hayırlı olsun o zaman işin :)
buarada blogumda Forever New kolye çekilişim var katılırsan çok mutlu olurumm :)
sevgiler

 
©desing by Cansu ASLAN