6 Ağustos 2012 Pazartesi

Payet Yakalı Bluz






 Yaz kış kullanmaktan vazgeçemediğim detaydır payetler.. Dikimi çok zor olsada 2 iğnemi feda ederek her seferinde zafere ulaşıyorum:)
 Bu siyah payet parçayı Kadıköyden çok komik bir fiyata almıştım. Hatta sizinle burda paylaşmıştım. Birçok yerde kullanmama rağmen hala duruyor. çok bereketli:) Siyah dışında kırmızı ve saks maviside var.
Bu modeli ilk defa denedim. Payet/taşlarla yaka yapmak yada dikmek hele bu sıcaklarda çok zor bişey.
 İlkini başardım birde elbise düşünüyorum saks mavi payetli. bakalım o nezamana :)


Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

mihrican dedi ki...

eline sağlık, iyi günlerde kullan :)

Shelby dedi ki...

Çok beğendim bunu da, ben de aynısının beyazını mı yapsam acaba?

Tokideki Ses dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık iyi günlerde kullan:)

Life By BambinosS dedi ki...

Emeğine sağlık.. Bayıldım! Beyazı olsaydı daha iyi mi olurdu acaba :) Sevgiler..

designbyeda dedi ki...

cansu'cum çok güzel olmuş.bir de bluz kumaşın ne kadar farklı ve güzel..

DygN Design dedi ki...

eline sağlık çok hoş olmuş

 
©desing by Cansu ASLAN