3.08.2012

Vazelin & Aspirin


Sizlere bu ikiliyle serüvenimi  şu yazımda yazmıştım.
 Kendim denemeden sizlerle ayrıntıları paylaşmak istemedim. Ben etkisini çabuk gördüm ve çok memnun kaldım umarım sizlerde denedikten sonra olumlu olarak bana dönüş yaparsınız..

Ayak bakımı için kullandığım bu ikili birçok kremden daha güzel etki etti.
Özellikle kış aylarındayken etkisini daha yoğun hissettireceğinden şüphem yok.

Nasıl kullanıyorum?
Her akşam duştan sonra (yatmadan önce) her ayağa 1 adet aspirini ezip biraz vazelinle karıştırıyorum. Daha sonra masajla ayağıma yedirip ( Peeling etkisi var) uyuyorum..
Eğer ayağınızda sert çatlamış bölgeler varsa buraları kremi yedirdikten sonra streçle sarabilirsiniz..
Mesela benim başparmağımda biraz sertleşme vardı her gece kremi sürüp sonra o parmağımı streçliyordum..
3 günde bile etkisini gördüm.. Şimdi geçti..
Eğer kremi çok yoğun uyguladıysanız  ve emmesini bekleyemiyorsanız sonrasında pamuklu çorap giyerek uyuyabilirsiniz.
Ben çorapla uyuyamadığım için genellikle bekleyenlerdenim:)

Bu formülü elleriniz ve bacaklarınız içinde uygulayabilirsiniz. Aspirin o bölgede ki kan akışına etkili oluyor. Tırnaklarınızı ve tüylerinizi çabuk uzatma gibi etkileri olabilir benden söylemesi :)
Bacak için genellikle "Susam yağı&Aspirin"  kullanılıyor. Selülit ve daha ince bacaklar için spordan önce hangi bölgenizi çalıştıracaksanız oraya sürülüyor. Yalnız bu konuda çok bilgim yok ben hiç denemedim google'da yazarsanız birçok bilgi çıkacaktır önünüze..

Hadi bakalım şimdiden kolay gelsin:)

Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

İyiki yazdın cnm,benimde böyle bir tarife ihtiyacım vardı:)

j.d. dedi ki...

Harika bir tarif, vazelin alıp deneyeceğim ama gerçek vazelinlerden çünkü bu marka hayvanlar üzerinde test yapıyor :(

designbyeda dedi ki...

mutlaka deneyeceğim..annem için de çok faydalı olacak.sağol tatlım.

SWL dedi ki...

uwww süper bir öneriii. hemen denemeliii ;) tşkler canım...

mycreationandinspiration dedi ki...

Güzel bir paylaşım olmuş canım,ihtiyacımız vardı böyle bir tarife,anneme söyledim o da deneyecek :))

TatLıGacı dedi ki...

duymmuştum bunu..peki her gece mi yapılacak?en iyi sonucu almak için ne kadar yapmalıyız?

 
©desing by Cansu ASLAN