16.09.2012

Dövme




Bir dönem hayatta yaptırmam diyorken bir dönem kendimi yer araştırması içinde buluyorum. sanırım ikizler burcu olmanın kötü sonuçları:(
Bu defa kararlıyım. 
3 minik yıldız yada kalp düşünüyorum. minik kedi/köpek patisi de olabilir.
Yer olarak sağ ayak bileğimi düşünüyorum.


İstediğim tam olarak böyle bişey aslında..
Sanırım Maritsa'nın dövmesi bu. Şuan için açık ara farkla önde :)
Yıldız? Kalp? yada Pati? .. tam kararlaştırmadım.
Kasım ayında dövmeyi yaptıracağım için fikrimin değişmeyeceğini umuyorum.
Bu defa olaya çok ciddi bakıyorum:)


kaynak: Maritsa.co,weheartit
Öpüldünüzzzz 

8 yorum:

Aysun dedi ki...

bence kesinlikle pati yaptırmalısın :)

cecilia dedi ki...

yıldızlar çok güzel ve ayak bileğine çok estetik durur cnm, ah bende cesaret edebilsem, sıkılırım diye değil sırf acıdan korkuyorum..

zezee dedi ki...

benim ayak bilegimde yildiz var ve cok seviyorum hem benim icin manasi olan bisi hemde anisi cok buyuk(: benim oyum torpil gecip yildizz icin olucak(:

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

pati, kalp ve yıldızdan oluşan bi dövme olsa ya (:

Sinem Aygan dedi ki...

yıldızlar güzel görünüyor :)

http://www.lookbookunlimited.com/

nilgün dedi ki...

kararsız bir ikizler olarak ben de sene başından beri yer/desen ikilemi yaşıyorum...Pati benim de son tercihim oldu ama yer konusunda hala kararsızım :(
www.trendyandfriendly.blogspot.com

Duy'un Renkleri dedi ki...

Senin için anlamı olan bi'şeyi seç bence. Hem ikizler burcusun çabuk pişman olabilirsin, kaldı ki senelerce vücudunda taşıyacağın bir iz :) Görsellere gelince yıldız ve kuş figürü daha estetik geliyor bana :)

Fahriye Tuğba Sinekli dedi ki...

Oyumu yıldızdan yana kullanıyorum. Bana göre çok şık duruyor, hatta benimde göbeğimde var, 15 adet küçük yıldız. Yaptıralı 3-4 sene oldu ve hala çok seviyorum dövmemi :)

Blogda yeniyim;
fahriyetugbas.blogspot.com

 
©desing by Cansu ASLAN