18 Eylül 2012 Salı

İnstagram


İşten ayrıldığımdan beri böyle güzel ,keyif dolu ve dinlenmeli bir haftasonu geçirmemiştim. Tek yaptığım pijamalarımı giyip Dexter sezonlarını bitirmek:)
Sanırım yeni baştan işe girmek beni çoook zorlayacak.
 Neyse ki şimdilik bi süre hiçbişey yapmak istemiyorum.
.

Bu haftamı bol alışverişe ayırdım. Yeni sezon ürünlerin mağazalarda yerini almasıyla indirim sezonu resmi olarak kapanmıştır. bilginize:)
İkea benim belkide istanbulda en gezmekten zevk aldığım yer. Bu kumaşlara aşık oldum!


 PMS dönemi + Yabancı dizi keyfi birleşince böyle kurabiyeler yapmak normal oluyor:)


Dolabımda sonbahar hazırlıkları yaparken bu sezon diktiklerimi bol bol giymeyi hedefledim. Bu ikili ilk kombin seçildi.


Bu haftayı alışverişe ayırdım demiştim. Bunlar son olarak Bakırköyden aldıklarım.
Birde sezonluk bir parka aldım kırmızı renkte. onuda fırsat bulduğumda eklerim. 


Havaların etkisiyle ne giysem derdi büyük bir sorun haline gelse de benim gibi sonbaharın gelişiyle mutlu olanlar için bu sanırım ufak bi detay :)


Aresi 1 ay göremeyecek olmanın verdiği o üzüntüyle sık sık gidip onunla oynuyorum. Uykusunda bile mıncırıp kızdırıyorum. İşte bu kare benimle sabah yürüyüşünden sonra yorgunluktan uyurken çekildi:)
Kıyamam ya ne masum duruyor değil mi?

İnstagram: CansuAslan_

Öpüldünüzzzz 

10 yorum:

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

Ahh onlar tırtıl kurabiye değil mi?=) Pek severim kendilerini ayıptır söylemesi:) İkea'ya bende gidip deli gibi kumaş almak istiyorum aylardır zaptediyorum kendimi ama daha fazla dayanamıycam sanırım:) O Aresi varya, uyurken ısırırım ben hee çok tatlı maşallah:)

suhuba dedi ki...

Selam çok dolu dolu ve okuması güzel bir yazı olmuş ve o kurabiyeleri nasıl öyle yapabildin. Şekli çok ilginç :)

designbyeda dedi ki...

acayip seviyorum bu postlarını.tırtıl kurabiyeye bayılıyorum :) ve o şortu sen mi diktin? çok güzel duruyor..

Acemi terzi dedi ki...

İs nedeniyle kacirdim sanirim ben detaylari:s 1ay niye goremeyeceksin aresi, isten neden ayrildin ve butun bunlar olurken ben neredeydim? :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

blogdayaparimkariyerde; hehe:) evet tırtıl kurabiye çok severim bendeee:) Çok teşekkürler ablasııı tatlıdır bnm oğluşum:)

suhuba; canım benim çok teşekkürler. bi aparatı var onunla yapılıyor

designbyeda; Edam evet cnm ben diktim. çok teşekkürler kocaman öpüyorummm

Acemi terzi; yerim senii:))kuzum blogda paylaşmamıştım. İşten geçen hafta ayrıldım biraz dinlenmem gerekti iyice dinlendikten sonra tekrar başka biyerde başlıcam..
Ares karadeniz turuna çıkıyor. Av sezonu açıldı onlar artık babamla 1-2 ay yoklar:(

ozax dedi ki...

o halıdan bende de varrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Sevgiler!

boyaynasiyansimacisi dedi ki...

Taytin nefismis.

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

Crotchet dedi ki...

Kurabiyeler süper, blog da aynı şekilde, çok samimi ve bol içerikli!

Merve dedi ki...

bakırköy demek :) müsait olunça ben de gitmeyi düşünüyordum :)

Selma's world dedi ki...

işten ayrılınca ne güzel hafifliyor insan :) dimi cnm.
bol bol gez,eğlen,dinlen. sonra gelsin yeni iş. eğlenceli bi post olmuş :)

 
©desing by Cansu ASLAN