24 Eylül 2012 Pazartesi

Sonuç





 Biraz gecikmeli oldu kusura bakmayın çok kötü bir gün geçirdim.Yanımda olan tüm arkadaşlarıma, dostlarıma, telefonumun susmamasına sebep tüm herkese çok çok teşekkür ederim. Kötü günümde hiç beklemediğim insanlardan okadar içten mesajlar aldım ki böylesine kötü günde içim sıcacık oldu. 
Çok teşekkür ederim hepinize..

Kazananlar;  
Mmerwe ve Gülsen 

Tebrik ediyorum ve İletişim bilgilerinizi mail olarak bekliyorum kızlar.

Designbycansuaslan@gmail.com



Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

FADIQUE dedi ki...

çok geçmiş olsun .....

mmerwe dedi ki...

çok çok çok mutlu oldum :)
mailimi attım :)

Gülsen dedi ki...

bu gülse n ben miyim

Tugcekyg dedi ki...

Tekrar tekrar bol geçmiş olsun diyorum canım :(

Tannesi Çaldığımı Baştan Çalamam dedi ki...

Cok gecmis olsun. Dedenin durumu nasil oldu?

sewda dedi ki...

geçmiş olsun canım.bol bol ziyaret et ediyorsundur zaten de torunlar bi başka oluyor dedeleri için.benim dedem de felçliyken bir tek bize tepki verirdi:(((

 
©desing by Cansu ASLAN