2 Ekim 2012 Salı

İnstagram


Dantel elbise aşkımı sonbaharda da devam ettirmek için yeni neon renkte bir elbise daha dikiyorum..


Rengine bayılarak aldığım bordo gömleğimi nihayet havaların azıcık soğumasıyla giyebildim..


Fiyonk aşkımı her yerde belli ediyorum:) 
Tokayı ben yaptım burda kolayca fiyonk yapımıyla ilgili görselli yazı var..


 Bildiğiniz gibi neredeyse tüm alışverişlerimi online olarak yapıyorum. Bu konuda yurtçinde açık ara farkla vip dükkan önde.
Tek sevmediğim yanıysa sepetine sadece aynı kampanyadan ürün atabiliyor olman. Hal böyle olunca çifter çifter almak durumunda kalıyorum. Umarım bu konuya en kısa zamanda çözüm bulurlar..


Uzun zamandır sinemaya gidemeyişimizi 2 gün üst üste giderek kutladık:)
Sinemaya bir Annemle birde Sevgilimle gitmeye bayılıyorum!
 

Kahvaltıda bunu yer misiniz? diye sorsam çoğu kişiden alacağım tepkiden korkuyorum:)


 "A pair of shoes can change your life. Just ask Cinderella! "

Buna inanın. :)

Beni instagramdan takip etmek için 
kullanıcı adım: CansuAslan_

Öpüldünüzzzz 

2 yorum:

Selma's world dedi ki...

eğlenceli bi post olmuş cnm, ama sen yine de kahvaltıda böle şeyler yeme :) elbise nasıl bişi olucak şimdiden merak ettim cnm ♥

Merve Güçlü dedi ki...

kahvaltını görünce tutamadım kendimi yorum yazmak istedim.Walla kim ne derse desin benimde kahvaltı anlayışım seninkisiyle aynı.fast foodu günün her saati her saniyesi yiyebilirim:) afiyet olsun cnm.Ve dantel elbiseni merakla bekliyorum rengi çok tatlı

 
©desing by Cansu ASLAN