30 Ekim 2012 Salı

İnstagramla Geçen Haftam


Bayramın ilk günü yeni diktiğim tazecik trençkot yeleğimi giyindim..


 Diktiğim puantiye eteği burdan hatırlarsınız.:)


 Gene bir ikizler burcu olarak kararsızlık anı..


Sonbaharın gelmesiyle dolabımda ki mont/kaban yoğunluğuna birde parka eklemek için kumaşlarım ve makasımla başladım kesip biçmeye. Aklımda belli bi model yoktu bu yüzden kalıbını kendim çıkardım.
Kumaşı kestikçe aklıma değişik modeller geldi..



Astarı için suni kuzu kürkü isterken kumaş dolaplarımda beyaz tüylü polar kumaş buldum.
ikisinin uyumunu çok sevdim. Yakın bi zamanda bitirmeyi düşünüyorum bu parkayı ayrıntılı yazarım..


Yeni bir kitaba başladım hatta öyle bir başladım ki bir oturuşta kitabı yarıladım. :)
Bundan sonra 'cennet'i okuyacağım. 
Dük,lord,kont içerikli aşk romanlarını seveceğimi hiç sanmazdım önyargılarım değişti bu kitapla:) 


Kuzenlerimle harika bir haftasonu geçirdim. Özellikle tatlı,pasta ve börek konularında mutfağa girmeyi çok sevdiğim için onlara minik milföy pastalarımdan yaptım. İnanılmaz kolay ve lezzetli mutlaka denemelisiniz ben yaparken yarım tepsiyi yiyorum:)


Annemin gençliğinden kalan bu gömleğini ilk defa giydim.. Bazı şeylerin hatırası bile insanın içini sıcacık yapabiliyor..


ve son olarak renklerine bayıldığım harika bir rafla yazıma veda ediyorum:)
 
İnstagram:," CansuAslan_ "

Öpüldünüzzzz 

8 yorum:

Lifetoastylized dedi ki...

trençkot yelek çok güzel olmuş eline sağlık. Parka da güzel olacak belli , polar fikri çok iyi. ah o tatlıları görmeseydim iyi olacaktı ama :)

http://lifetoastylized.blogspot.com/

Melislicious dedi ki...

yeleğin bitmiş halini görmüştük en son, giyince de çok güzel durmuş, çok yakışmış güle güle giyin:)))

Aysun dedi ki...

Puantiyeli eteğine ve o eteğinle oluşturduğun kombine bayıldım :)

guzelgul dedi ki...

Cok güzel dikmissin canim trenckotunu satin alismis gibi :)

Mein Blog/Blogum

beijaa vintage dedi ki...

cansucum 10 parmağında 10 marifet dedikleri sen olmalısın ;)

FADIQUE dedi ki...

trençkot yelek harika bir fikir çok güzel olmuş emeğine sağlık:)))

Selma's world dedi ki...

ne yeteneklisin cnm maşallah :) yine çok cicisin.

yeni hayat dedi ki...

ikizler burcu kararsızlık anında kendimi gördüm:) artık tehlikeli olmaya başladı her ikisini de alıyorum! ben de beklerim bloguma;)

 
©desing by Cansu ASLAN